torstai 8. tammikuuta 2015

Viimeiset joulupuheet!

Ehkä hieman myöhässä lähden joululomaa purkamaan, mutta ehkä parempi myöhään kuin ei milloinkaan. En nyt kuitenkaan lähde sen suuremmin joka ikistä yksityiskohtaa tutkimaan vaan käyn tämän läpi hieman ympäripyöreesti. Asia, joka teki minut ikionnelliseksi ja joka saa edelleen hymyni huulille on se fakta että joka ikinen rakastui Nielsiin mikä merkitsi minulle niin niin paljon. Minusta oli ihana nähdä kuinka hän halaili minun rakkaita sukulaisiani ja kuinka me vaan kovaan ääneen yhdessä hoiloteltiin. Oltiin koko ajan kuin yksi iso perhe ja kaikki tehtiin yhdessä. Sain isoäidiltänikin kommenttia että "älä päästä tota menemään, ihana mies!"
Matka oli täynnä rakkautta ja sitä toivoinkin alusta alkaenkin.

Joululahjoja tuli paljon mutta paras lahjani oli ehdottomasti uusi puhelin yay! Oma kolme vuotta vanha kapula sanoi itsensä irti muutama kuukausi sitten ja nyt pääsen laina puhelimesta viimeinkin eroon :) Valitsin puhelimekseni Samsung galaxy alphan ja värinä valkoisen ja olen tosi tyytyväinen. Hyvä kamera oli lähes ainut asia minkä puhelimeen halusin.

Matkaan mahtui myös hieman kyyneliä. Muutama huono hetki sielä oli niin kuin kaikilla, mutta eniten minua huolestutti eräs kyhmy jonka olin löytänyt rinnastani. Tässä nyt pari viikkoa kuumottelin asiaa ja pahinta koko hommassa oli se että iskä kuskas mut sitten syöpäsairaalaan. En yleensä kammoa sairaaloita, mutta kyllä se fiilistä muuttaa, kun sairaalan nimi oli nimenomaan syöpäsairaala. Testit siellä otettiin ja tänään sitten tuli soitto lääkäriltä ja ilouutisia sainkin. Ei mitään vakavaa! Nyt voi taas hengittää ja saada tämä stressin aihe pois niskoilta. Nyt on muutenkin niin kova stressi päällä kouluhaun vuoksi. Tajusin liian myöhään kuinka paljon minun pitää tehdä haun eteen (mm. käydä tekeen viralliset kopiot ja käännökset mun todistuksista). Sisko tulee oleen iloinen kun passitan sen juokseen mun todistusten kaa ympäri Helsinkiä.

Tässä nyt kuitenkin kuva muodossa mun joululoma :)

Joululintu näytelmä Rukalla. Joskus minäkin tuolla aikoinaan hyppelin ja lauleskelin :)



Joulu isovanhemmilla tätien ja setien kanssa <3

Oulangalla



Hihiiii, love you <3
Helsinki




Tein jouluisen glögijuustokakun



Vain -30 astetta








Mun mörökölli

Matkan jälkeinen fiilis <3


                           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti