maanantai 19. tammikuuta 2015

Stressiviikot

Minusta ei ole oikein kuulunut, mutta siihen on näinkin normaali syy kuin stressi. Aikani on kulunut aika hienosti stressaamiseen kouluista ja kouluhauista ja kaikista niistä pienistä tehtävistä ja miljoonista puhelinsoitoista mitä minun pitä tämän prosessin eteen tehdä. Loput vapaa-aikani olen sitten halunnut viettää mahdollisimman stressivapaassa ympäristössä eli kultani kainalossa tai kirjojen ja elokuvien parissa. Olen myös saanut museovimman, sillä host äitini hommasi museokortit millä pääsee ilmaseksi kaikkiin museoihin jee!

Rijksmuseumista löytyi tämä kuuluisa taideteos

Amsterdamissa oli tulppaani päivä. Ihmiset saivat itse käydä keräämässä tulppaaneja, joten minä vein kotiin kaksi maljakollista tulppaaneja :)



Mitä muuta minulle kuuluu? Käytiin tässä viikko sitten spontaani reissu eläintarhassa! Herättiin Nielsin kanssa aamulla ja vain päätettiin ottaa ja lähteä katsomaan jellonia (Nielsin vanhemmat maksoi hihi) Olen myös kerennyt taas sairastelemaan. Flunssaa pukkaa ja oikea korvani on ollut jo melkein kaksi viikkoa niin lukossa että päässä huimaa ja soi. Jos ei pian parane niin lääkäriin läks. Päätin myös aloittaa taas astetta paremmat elämäntavat. Tein ensimmäisen muutoksen viime syyskuussa ja muutos näkyy kehossani jo aivan valtavasti! Nyt mielestäni on siis hyvä aika ottaa seuraava askel hieman terveellisempää elämää.

Jellona!

Stressin keskellä kaikki muutkin päättävät hajota käsiin



Viimeinkin minulla on ollut kuitenkin takanani viikkoja, joista olen tyytyväinen ja joiden aikana olen saanut tosi paljon aikaiseksi. Olen jälleen kerran taistellut hollantilaisten papereiden parissa, kun he eivät millään jaksaisi uskoa että tosiaan asun tässä maassa. Koulujutut alkavat olemaan jo hyvinkin selviä ja tänään hain virallisesti ensimmäiseen kouluun Utrechtiin. Paljastelen tästä enemmän sitten hieman myöhemmin :) Olen myös saanut muutaman käytännönasian suomen puolelta hoidettua ja nyt voi pian alkaa taas hengittämään normaalisti. Ainakin hetken. Seuraavaa stressivuorta odotellessa!






                     

1 kommentti:

  1. Moi!
    Tosi kiva blogi sulla! Innolla odottelen lisää kuulumisia... :)

    VastaaPoista