torstai 12. maaliskuuta 2015

Mistä tunnet sä kevään?

Viime viikolla bongasin nämä kukat!

Upea auringonlasku





Toppatakit vaihtuvat hameisiin ja talvisaappaat korkokenkiin. Jälleen on tämä aika vuodesta! Mitä kevät merkitsee minulle? Joka kevät minusta tuntuu että jokin tuuli pyyhkäisisi sisältäni synkän varjon pois ja yht äkkiä huomaan olevani paljon onnellisempi kuin olen ollut aikoihin. Talvisin minä en tunne mitään kauheaa masista tai tunne olevani huonotuulinen, mutta kun kevät koittaa tajuan aina että kyllä mä taas kerkesin masistella normaalia enemmän. Kevät tarkoittaa minulle siis parempaa mieltä.

Kevät sai vauvelinkin nauramaan raikuvasti taivaalle



Kevät on myös todella usein meinannut minulle päätöksiä. Kevät on se aika kun ihmiset valmistuvat kouluista ja sitten pitäisi päättää seuraava askel. No minähän valmistuin jo pari vuotta sitten mutta silti viimeiset kolme kevättä olen pohtinut kysymystä "mitä sitten?" Tänä vuonna kevät toi tullessaan kouluhaun ja lauantaina menen ensimmäiseen isoon kokeeseen ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen. Tämä koe (IELTS) testaa minun englannintaidot ja tulokset olisi pitänyt lähettää kouluun jonne haen, mutta tottakai tämä koulu ilmoitti viikko sitten että sain vapautuksen kielikokeesta eli maksoin parisataa euroa ihan turhaan heh. Niin minun tuuria. Mutta ainakin paineet häipyi!

Tämä kevät on jo myös tuonut tullessaan paljon työhaastatteluja ja hieman ekstra töitä. Kevät on ollut myös niinkin antelias, että olen saanut olla kipeenä lähestulkoon joka toinen viikonloppu. On ollut vatsatautia ja vaikka minkänäköistä tulehdusta ja vielä se leikkauskin minkä vuoksi piti Suomeen lentää.

Työhaastatteluja

Hihii hyvin se meni!


Kevät on ehkä lähestulkoon lemppari vuodenaikani. On sopivan lämmin, ihmiset paljon hyvätuulisempia ja tiedossa on yleensä pitkä ja ansaittu kesäloma :) Olen ollut ihan kauhuissani faktasta että jo kolmen kuukauden kuluttua on kesäkuu!! Minne tämä vuosi oikein meni?! Enää vajaa puoli vuotta ja tämän tytön pitäisi viimeinkin istua koulun penkillä jee can't wait!

Hyvää kevään alkua kaikille!
                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti