torstai 5. maaliskuuta 2015

Uusi hetkien ikuistaja

Sain tammikuussa hosteiltani 50 euron lahjakortin joka kävi aika moneen liikeeseen. No mitä Jessica teki tylsänä vapaapäivänään? Etsi elektroniikan alennusmyynnit ja lähti ostamaan uuden ja kätevän kameran. Lopulta sitten nappasin mukaan Samsungin (joo oon koukuttunu tohon merkkiin) WB35F kameraan. Mikä parasta tässä kamerassa on WIFI!!!!! Saan kuvat välittömästi puhelimeeni tai tabletilleni jos haluan :)

Ensimmäinen kuva uudella kamerallani. Käytin kuvatessa pienoismalli nimistä suodatinta

Kuvan muokkaus hoitui kameralla jo ennen kuvan ottamista :)

Kuvat ovat mielestäni sopivan laadukkaita ja kamera sopii tosi hyvin bloggaus kameraksi. Minulla on sitten ihan järjestelmäkamera jos tarvitsen parempilaatuisia kuvia. Pidän myös siitä että tässä kamerassa on monta ns. smart ominaisuutta, eli kuvista saa hitusen parempia valitsemalla erilaisia ohjelmia. Esimerkiksi kasvoista saa haluamalla sileämmät tai salaman valoa voi muutella pehmeämmäksi.

Makroa oli pakko kokeilla





Tämä kamera ei ollut ykkösvalintani. Halusin ensin tämän kameran serkun, joka on hieman kehittyneempi vielä tuon salaman kanssa, mutta sitä ei löytynyt kaupasta :( Kuitenkin näin loppujenlopuksi kamera yllätti ja olen nyt enemmän kuin tyytyväinen valintaani!

Suosikki mallini pääsi heti minun kameran testattavaksi


Niin iloinen :)

Mutta ihanaa että minulla on viimeinkin taskukokoinen kamera. Sellaista olen jo pidempään halunnut, sillä järjestelmäkamerani jää niin usein kotiin notkumaan kun en sitä jaksa raahata. Suosittelen tätä kameraa kyllä syvästi!

Eilinen herkkuhetki. Vanha cosmo jo uusi suklaa <3


                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti