torstai 19. toukokuuta 2016

Keväinen rakkaudentunnustus

Olen jo hyvissä ajoin kerennyt syömään grilliruokaa koko kesän edestä. Olo on kuin kävelevällä pesispallolla tällä hetkellä. Hyvin hitaasti, mutta varmasti kesäkuntoa kohti ;) Tänne kuitenkin iski sellaiset helteet että kyllähän grilli piti ottaa heti esille. Ilma oli niin hiostava että jokapaikassa hikoiltiin kuin possut ja onnistuimpa polttamaan myös ihoni sellaiseen kunton että nyt tuntuu että olen uusinut kaiken nahkani niin kuin käärmeet. Taisi parhaimmillaan olla 27-28 astetta ja tosi hiostava ilma. En tosin ala valittelemaan, sillä kylmyys on viimeinkin ohi!! Okei no nyt kylmeni hieman ja mennään 20 asteen tienoilla joka päivä, mutta olen tosi tyytyväinen tähän myös. Varsinkin nyt kun koulua on enää VAJAA! kolme viikkoa jäljellä, mikä meinaa sitä etä deadlinet paukkuu. Jotenkin motivaatio on hukassa enemmän kun ulkona on mahtava ilma, joten toivoisin hieman enemmän sadetta niin ei siällä olo harmita ollenkaan. Olen kyllä tajunnut täysin että motivaationi on oikeasti jossain kyläilemässä, sillä joka aamu minä panikoin koulumäärästä ja silti minä illat vahtaan töllöä. Jane the Virgin on vaan vienyt sydämeni. Niin ihanankauhea saippuasarjan tapainen tv-sarja, jonka katsomista ei vain voi lopettaa. Katsoin juuri viimeisen jakson ja nyt pitää odottaa että tekevät lisää, nyyh.


Pupuset festareilla

Bevrijdingsfestival


Matkalla Nielsille grillailemaan!



Juttelin tässä eräänä päivänä Nielsin kanssa minun kavereistani ja tämäpä sanoi jotain mikä pisti minut miettimään. Hän mainitsi että hän on kateellinen ystävistäni ja siitä kuinka tiivis porukka meillä on sekä koulun sisällä että sen ulkopuolella ja kuinka hänen koulussaan tämmöinen on erittäin erittäin harvinaista. Tämän jälkeen tajusin että olen tosiaan melkein jokainen päivä jonkin kaverini kanssa tekemässä jotakin kivaa. Joka viikonloppu meillä on myös viime aikoina ollut tapana pitää grilli-iltoja tai pitää isompia bileitä yhdessä koko porukan kanssa ja tajusin että olen ollut viime aikoina erityisen onnellinen. Olen ylipäänsä todella onnellinen ja positiivinen persoona, mutta viime viikkoina olen oikein kukkinut tämän suhteen. Alkoi harmittamaan aivan hurjasti kun tajusin että kesällä en näekään näitä ihmisiä näin useasti. Nämä kaikki ovat vaan rakentaneet sydämeeni pienen kodin ja siellä he pysyvät.





Nielson tuli esiintymään festareille 



Eräs parhaimmista hetkistäni ystävieni kanssa oli viime viikolla kun päätimme viettää Nielsin luona isot grillijuhlat, jossa yhdistimme kaikki minun kaverini ja kaikki Nielsin kaverit ensimmäistä kertaa ikinä. Kävi niin että meillä oli niin paljon hauskaa yhdessä että ihmiset vieläkin jaksavat käydä läpi tuon öisiä tapahtumia ja uusista juhlista ollaankin jo kyselty. En oikeasti muista edellistä kertaa jolloin olisin nauranut noin paljon ihan vielä aamu kuudeltakin kun yritettiin viimeinkin painua nukkumaan. Tämä on jotain mistä minä olen haaveillut vain niin pitkään. Iso iso kaveriporukka joka sisältää sekä miehiä ja naisia ja kaikki pystyvät vaan olemaan yhdessä hyvinmielin ja nauramaan vatsat kipeiksi. Kauhea kun iskee jo nyt ikävä kun miettii tulevaa kesää...Onneksi olen sen verran onnekas että erittäin moni ystävistäni tulee Portugaliin samaan aikaa kuin minäkin olen siellä. Tästä enemmän sitten kuitenkin myöhemmin :)

Kuuma kuuma kuuma


Anteeksi kauhea kaverihehkutus postaukseni, mutta olen niin onnellinen!! Tämän onnen lisäksi olen pakannut lähestulkoon kaikki huoneessani pusseihin ja kasseihin joten lähtö tästä läävästä lähenee, olen asunut Nielsillä kuluneen viikon mikä on ollut aivan täydellistä, olen käynyt festareilla ja jotenkin matikkakin alkoi loistamaan koulussa. Voiko paremmin olla??

Kenellekään muulle tarttunut keväinen ilo?






                                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti