keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Pienet mietteet, suuret toiveet

7 yötä kesälomaan ja 4 koetta/projektia läpäistävänä ennen sitä. Yksi takanapäin, kyllä se tästä! Päivät ovat menneet aika kiitettävästi kirjastossa istuen aamusta yöhön, mutta kaikki on okei kun saan kuunnella ihanankamalaa suomalaista musaa ja kuvitella itseni jo lomalle. Kello just pyörähti kesäkuun puolelle eikä ymmärrys edelleenkään riitä siihen että ensimmäinen kouluvuosi on kohta ohitse ja minä pääsen kotiin. 15 yötä ja katselen jo Helsingin valoja. Niin paljon on vielä tehtävää ja ajateltavaa ja valitettavasti hyvästeltävää. Hieman on sellainen olo että naurattaa, hymyilyttää mutta myös itkettää. Minulla on kuitenkin sellainen tunne että jotain upeaa on tapahtumassa tänä kesänä... :)



Nyt pitää loppuun vielä laittaa biisi josta on mulle tullut sellainen kesä tulee ja pääsen pian Suomeen biisi :) Onhan tämä yksi lemppari bändeistänikin ja ylivoimaisesti paras Hollantilainen bändi (vieläpä  ovat Utrechtistä kotoisin).



P.S. Ehkä oudoin juttu ikinä sattui mulla koska mulla on nyt kohta viikon ollut flunssa...minun oikean puoleisessa sieraimessa. Mitä tämä on :D ?! Kohtalontovereita missään?


                                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti