perjantai 4. heinäkuuta 2014

Rauhaa ja hieman lisää rauhaa

Suomessa olen nyt  reilu viikon ollut. Vantaalla vietin ensimmäiset päivät kavereita ja perhettä tavaten mutta sitten lensinkin jo suht nopeesti kuusamoon viettämään juhannusta. Täällä päivät koostuu laiskottelusta, syömisestä, taas laiskottelusta ja nukkumisesta.  Kyllä äitiä ja äidin puoleista perhettä on tavattu usein ja vietinkin mahtavan ja hieman liiankin alkoholipitoisen juhannuksen. Usein mielenpäälläni kävi mun blogi mutta ongelmaksi koitui se, ettei tässä osassa suomea oikein yhteys taida riittää. Olen viettänyt useita päiviä isovanhemmillani jonne ei saa edes oikein puhelimella yhteyttä, saati sitten internettiä. Toinen ongelma on se, ettei minulla ole ollut tietokonetta. Nyttenkin näpyttelen tabletillani.

Ajatusmaailmani on ollut suhteellisen rauhaisa. Odotan kovasti paluutani Hollantiin, mutta nautin myös siitä että saan vain olla täällä ja nauttia oloistani. Useat kaverini kuitenkin odottavat minua kovasti takaisin ja itsekin edelleen uskon, että kesästäni tulee parempi Hollannissa. Paluu sinne koittaakin jo 6.7. Jännä, kuinka paljon minusta tuntuu,  että olen jotenkin  ulkopuolinen täällä suomessa, etenkin kuusamossa . Tunnen itseni enemmän hollantilaiseksi kuin kuusamolaiseksi, vaikka vietin kymmenen vuotta elämästäni kuusamossa. Tajuan nyt vielä paremmin kuinka paljon olen kasvanut ihmisenä kuluneen vuoden aikana. Sen takia en vain tunne kuuluvani tänne enää.

Käyn paremmin ajatukseni ja kuulumiseni läpi, kun pääsen viikon vaihteessa takaisin vantaalle koneeni ääreen, sillä tämä tabletilla näpyttely ei oikein ole minun heiniäni. Lisään nyt kuitenkin joitain puhelimellani ottamia kuvia, joissa näkyy ehkä hieman enemmän mitä olen puuhastellut viime viikkoina.


                                            
Sain ihanan vastaanoton
Vietettiin iloinen päivä Helsingissä
Ilmaisia Cronitzeja!!!
Siskoja ja pikkuserkkuja :)
Kesämökillä <3
Kuusamoon
Leikkasin pikkuveljeni hiukset
Viimeinkin olen oppinut lettien tekoa
Täällä in the middle of nowhere
Selfieee
2 aikaan yöllä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti