perjantai 4. heinäkuuta 2014

Ei aivoja, ei ajatuksia


Minulla on ollut todella ameeba olo viime aikoina. En oikein saa päätöksiä aikaiseksi ja en oikein tajua tätä maailmaa ollenkaan. Minulla ei tällä hetkellä osaa olla mitään mielipiteitä mistään. Jos ihmiset kysyisivät haluanko enemmän Hollantiin vai Suomeen vai vaikka Espanjaan, niin en oikein osaisi sanoa. Minua ei kiinnosta missä minä olen. Minua ei oikein vain kiinnosta tai innosta juuri mikään. Minä vain olen. Tähän tilaan on varmaan päästy liiallisella laiskottelulla eli nyt voi oikeasti sanoa, että olen ottanut loman lomana. Kuusamossa tämä olo vielä korostui enemmän, sillä oli useita päiviä jolloin en edes poistunut talon sisältä minnekään. Nyt Vantaalle olen sentään onnistunut kavereita tapaamaan ja kävin minä jopa Tallinnassakin yön yli.

Eilen kävin sitten noutamassa avaimet tulevaan talooni Hollannissa. Ylihuomenna olisi taas lähtö. En oikein vain usko siihen. Tälläkin hetkellä olen vain mökkivaatteissa mökillä ja kasa töitä olisi tehtävänä ennen kuin lähden. Minut tuntien olen mökillä vielä huomen iltana ja ajattelen että kyllä minä kerkeän, ehkä. Ei vain oikeasti ole ollenkaan sellainen olo, että olen lähdössä takaisin Hollantiin. En usko, että pian olen taas vanhojen kavereideni kanssa. Täällä olen tavannut useita vanhoja ystäviäni, mutta huomaan kyllä, että kaikki ovat jatkaneet elämäänsä eteenpäin ja he ovat keskenään muodostaneet vahvempia siteitä. En tiennyt enää inside vitsejä tai ei meillä ollut mitään yhteisiä kokemuksia mitä pystyi jakamaan toisille. Minä olin se joka istuin ja kuuntelin, kun muut kertoivat juuri näitä tarinoita. Tuli kyllä hieman yksinäinen olo. Mutta enköhän minä tule nauttimaan Hollannista kunnolla. Minulla on sielä edelleen ystäviä, joita näin viimeeksi vain kolme viikkoa sitten, eli tavallaan en edes koskaan ollut poissa. He eivät ole voineet edetä elämässään noin paljon eteenpäin. Ainoastaan hieman jännittää tuo rahapuoli, kun en tiedä riittääkö se. Mutta harmittelen sitä vasta sitten jos se loppuu! Ei sitä vielä jaksa harmitella.

Viimeiset viikot ovat olleet minulle ihania. En ole oikein ikävöinyt mitään. Olen vain elänyt ja nauttinut ihan täysillä. Tämä loma Suomessa meni ihan super nopeasti ja nyt on sellainen olo, että olisipa ollut muutama päivä lisää. Säät ovat olleet niin huonoja ja vasta tänään nautin ensimmäistä kertaa auringosta tänä kesänä Suomessa. Nyt kun saisi vielä pari mökki päivää, niin olisin valmis menemään Hollantiin. Kuitenkin, viime viikkoina on kyllä sattunut niin paljon ja minulla on niin paljon kuvia jaettavana, että ajattelin tehdä ihan erillisen suomi loma postauksen sitten kun olen saapunut Hollantiin. Vielä on sen verran kiirettä täällä, etten ehdi kameran kuvia koneelleni ladata.

Siskoni tiivistää tunteeni tähän kuvaan: Fuck the world!!



                                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti