perjantai 8. elokuuta 2014

Onni on...


Sisko tuli kylään. Viime päivät ovat menneet niin nopeasti, vaikka tuntuu ettei olla edes paljoa tehtykään. Mutta tällä hetkellä minusta tuntuu että pienetkin asiat tekevät minut onnelliseksi. Aika täällä Hollannissa alkaa päättymään pikkuhiljaa ja siksi sen ajatteleminen saa minut kuitenkin panikoimaan. Ei minua haittaa jos joudun suomeen menemään muutamaksi kuukaudeksi, mutta sen pidempään en kyllä haluaisi siellä pysyä. Tuntuu siltä että minut raahattais taas pois kotimaastani. Kuitenkin, näin yleisesti olen ollut tosi onnellinen. Ollaan käyty Amsterdamissa shoppailemassa, leffassa, ulkona tanssimassa ja minusta tuntuu että minulla menee kaikki hyvin. Köyhistyyhän tässä, mutta kivaa on!

Yö tulossa Amsterdamiin



Opiskelin eräänä iltana hollantia koneelta. Nyt on kyllä löydetty hyödyllisin lause ikinä :D

Minusta on ollut hassua kuinka kaikki väittävät että minä ja minun siskoni näytetään ihan samalta. Ehkä nyt viime vuosina olen alkanut näkemään joitakin yhtenäisyyksiä, mutta en edelleenkään oikein voisi sanoa että me näytetään samalta. Otettiin sitten muutama kuva meistä molemmista ja järkytys! Me todellakin näytettiin ihan samalta näissä kuvissa. Ikä eroa meillä on kaksi vuotta, mutta ei sitä kyllä huomannut. Ehkä pitäisi alkaa kokeilemaan jos mentäisiin läpi kaksosista.






Viime toukokuussa kävin jollain ilmaisella festarilla täällä Hollannissa ja siellä sain tietää tästä mielestäni mahtavasta bändistä, Kensingtonista, joka kuuluu nykyään minun top3 musiikki listalle. Tänään tämä bändi heitti pienen keikan taas, sillä heiltä tuli juuri uusi levy ulos. Tällä hetkellä on taas todella onnekas olo. Hassua miten niin pienistä asioista voi tulla onnelliseksi. Oli ihana kuulla live musiikkia bändiltä, josta minä aidosti oikeasti pidän. Nyt sitten odottamaan huomista, jolloin minä vietän etukäteen synttärijuhliani jee :D



Kensington

Kensington

                                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti