torstai 3. syyskuuta 2015

I love my school!!

Uudet rakkauden aiheeni! Koulukirjat

Näkymä eräänä iltana ikkunastani

Kreiseilyä

Pakko tulla täälläkin hehkuttamaan! Minusta tuntuu että olen löytänyt sen oikean!!! Siis koulun. En muista milloin viimeeksi olen ollut näin intoa täynnä ja reippaasti lukemassa koulukirjoja läpi. Opinnot vastaavat täydellisesti odotuksiani ja vielä enemmän. Olen aidosti oikeasti kiinnostunut tästä alasta ja se on minulla suuri helpotus siihen nähden että olin vuosi sitten vielä aivan hukassa. Tai no olen minä nyttenkin vielä vähän hukassa, mutta hieman eritavalla. Meidän koulumme on kuin yksi iso labyrintti ja kyllä, tein perinteiset, ja eksyin ensimmäisenä päivänäni. Niitä portaita menee vaan niin joka paikassa ja sitten joka kerroksessa on miljoona eri siipeä että ei mun pieni pää jaksa vaan ymmärtää.

Kouluvuoteni aikana on neljä niin sanottua moduulia ja nyt meidän luokka aloitti communication ja audience opinnoilla. Toinen puolisko opiskelijoista ovat taas enemmän median ja kirjoittamisen parissa. Itsehän olen koko ajan ollut sitä mieltä että media on minun juttuni, mutta nyt täytyy sanoa etten enää tiedä. Kommunikointi on yllättävän mielenkiintoista! Kuuntelen oppitunneilla aina ihan silmät pyöreinä! En kyllä myöskään malta odottaa että pääsen itse suunnittelemaan nettilehteä ja suunnittelemaan omaa appia puhelimeen seuraavassa moduulissa. Kuulemma meidän moduuli on koko vuoden haastavin ja eniten töitä vaativa, mutta minä olen kyllä täysin valmis kohtaamaan nämä haasteet.

Olen tajunnut että on aivan mahtavaa asua koulun vieressä. Meillä on niin paljon tyhjiä tunteja oppituntien välissä, joten mikään ei voita sitä että pääsee kotiin tekemään hyvän lounaan ja vähän lepäämään omaan sänkyyn. Helpotusta tämä tuottaa varsinkin keskiviikkoisin, jolloin minun koulupäiväni loppuu ilta kahdeksalta ja tätä tuntia ennen on pienenpieni tauko. Täytyy sanoa että kello seitsemän aikaan alkoi silmät kyllä eilen hieman luppasemaan. Kuitenkin, kaverini ovat jo kyselleet milloin me kaikki voimme mennä mun kotiin kokkailemaan jotain huippuhyvää ruokaa.

Kämppikseni ovat aivan ihania! Varsinkin eräs tyttö, jonka kanssa ollaan nyt viimeisimmät illat vietetty yhdessä hänen huoneessaan juoruillen ja tv:tä katsoen. Myös luokkatoverini ovat joka päivä minulle vain tärkeämpiä ja tärkeämpiä. Minun mielestä me saimme aivan mahtavan luokan ja en malta odottaa että pääsen tutustumaan näihin ihmisiin vielä syvemmin. Opintoni koostuvat myös useista projekteista ja myös minun projektiryhmäni on yksinkertaisesti paras.

Tehtiin jekku miespuoliselle kämppiksellemme

Uudet rakkaat kämppikseni

                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti