maanantai 4. huhtikuuta 2016

I'm a survivor!




Minä olen palannut elävien kirjoihin! Heräsin juuri päiväunilta ja minusta tuntuu että nyt on ensimmäinen kerta kuukauteen kun voisin sanoa että on levähtänyt olo. Minä koitin koeviikoilla parhaani blogini kanssa. Aloitin uuden postauksen kirjoittamisen monta kertaa, mutta koskaan ei ollut aikaa viimeistellä sitä ja kun loma viimeinkin alkoi minulla silti kaikki aika meni joko töissä tai ihan vain itseni kokoonkeräämisessä. Nyt kun viimeinkin minulla olisi aikaa kirjoittaa tajusin että jätin oman läppärini kotiin ja tietty kaikki kuvaamani materiaali on koneellani. Halusin nyt kuitenkin pikaisesti tulla päivittämään jotain pientä ja heti kun menen takaisin kotiin, pyhitän vapaa-aikani blogilleni!

Haluan nyt sanoa kuitenkin muutaman sanan kuluneesta kuukaudesta. Sana jolla kuvailisin viime kuukautta on RASKAS, mutta loppujen lopuksi nautin siitä faktasta kuinka koulutöiden määrä oli hyvää laatuaikaa yhdessä kavereideni kanssa ja kuinka meistä tuli entistäkin läheisempiä. Kyllä siinä jossain vaiheessa iski pieni epätoivo kun olimme 25 tuntia istuttu koneidemme ääressä ja ei mikään oikein näyttänyt valmistuvan. Nyt vain toivon tosi tosi kovasti että pääsin kaikista aineista läpi.

Minä olen suunnitellut jotain pientä erikoisuutta blogilleni, sillä ensiviikolla on blogini syntymäpäivä!!! Kaksi vuotta sitten aloitin täman ryökäleen kirjoittamista ja edelleenkin rakastan sitä yhtä paljon kuin silloin kun kirjoitin ensimmäisen postaukseni. Mutta älkää odottako mitään liikoja, sillä kuten olenkin jo miljoona kertaa maininnut, ei minulla ole ollut aikaa edes nukkumiseen, joten blogiani varten kerkesin nopeasti vain mielessä suunnitella jotain pientä lisäkivaa. Muutama päivä vielä ja päivitän teille lukijoille mitä nyt kuluneen kuukauden aikana oikein tapahtui ja miten minä vietän paljon odotettua lomaviikkoani. Hyvää kevättä kaikille!




                                 

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä ja muista että ei kannata blogin takia raataa itseään puhki - kirjoitat kuitenkin itseäsi varten! :) Toki on kivaa jos sinulla on jotain pientä erikoisuutta blogin vuosipäivälle varattuna! Mutta viimeisestä kuvasta - onko siellä jo oikeasti KEVÄT?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää muistaa :) itseä vaan aina harmittaa kun ei jää aikaa kirjoittamiseen. Ja kyllä! Viime sunnuntaina esimerkiksi oli +20 astetta ja lehdet alkaa pikkuhiljaa ilmestyminen puihin. Tosin tänään ei ole keväästä tietoakaan sillä vettä tulee kuin saavista kaataen ja kylmä ok :(

      Poista