tiistai 19. toukokuuta 2015

Hogeschool Utrecht, pian nähdään!!

Nyt on pienen hehkutuksen paikka. MÄ PÄÄSIN KOULUUN!!! Tavallaanhan tämä on ollut jo pidempään tiedossa, mutta tänään tuli se varmistus sähköpostitse ja voi että kun olen innoissani. Nyt pitäisi seuraavien neljän vuoden sävelet olla tiedossa, jollen sitten vihaa tätä koulua tai epäonnistu niin pahasti että pitäisi lopettaa. Toivon vain että kaikki menee hyvin :) Nyt vaan huonetta etsimään ja ehkä pääsisin sinne muuttamaan hyvällä tuurilla jo elokuussa (pahoin pelkään että ei tuu onnistuun). University of Applied Sciences Utrecht, International communication & media. Ei kuulosta pahalta! Toivon vaan että valitsin alani myös oikein mutta sen minä näen sitten syksyllä.

Alan valinta ei ollut minulle mitään helppoa. Aloitin koko urakan siitä että hain Helsinkiin peruskoulun opettajaksi. Juu ei. En tiedä mitä ihmettä minä oikein ajattelin. Sen jälkeen pyörittelin päässäni kaikenmaailman stailisti/valokuvaaja suunnitelmia, mutta sopivaa koulua ei löytynyt. Lopulta sitten löysin Den Haagista yliopiston, jossa oisin valokuvausta voinutkin opiskella, mutta sitten aloin epäröimään. En haluaisi rajata tulevaisuuttani pelkkään valokuvaamiseen. Tämän jälkeen löysin Fashion Academyn Amsterdamista. Olin varma että tuonne minä menen! Avoimilla päivillä tunne vain kasvoi. Mutta kun myöhemmin aloin pohtimaan että mikä minusta tulee isona, niin en nähnyt itseäni todellakaan silittämässä vaatteita. Tämän jälkeen löysin tulevan kouluni ja tiesin heti että tämä se on. Kaikenlisäksi koulu löytyy Utrechtistä joten olen nyt vain onneni kukkuloilla. Kyllä tämä näistä kaikista vaihtoehdoista oli ehdottomasti se parhain!

Hämmennys. Tämä likka pääsi just kouluun!!!!



                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti