tiistai 23. kesäkuuta 2015

Loma olen sinun oma

Hommat ovat nytten hyvinkin pulkassa. Koko viime viikon pakkasin elämäni taas pusseihin ja pussit varastoon. Tänään kävin allekirjoittamassa vuokrasopimuksen ja eilen vastaanotin uuden au pairin taloomme. Työni Amsterdamissa alkaa olla aikalailla tässä.  Olo on uupunut mutta olen todella todella tyytyväinen kuluneista kuukausista. Niin paljon on muuttunut, niin paljon on täytynyt tehdä tulevaisuuden eteen, mutta mä selvisin! Minulla on oikeasti nytten koulu minne kulkea ensi syksystä alkaen, oma huone jossa asua ja hieman rahaa kukkaron pohjalla. Täytyy sanoa että nyt oikeasti on elämä kohdallaan! En jaksa odottaa että tylsistyn seuraavien kuukausien aikana. Tietokoneeni jää Hollantiin odottamaan syksyä, mutta koitan kuitenkin pitää blogiani jollain laitteella yllä.

Kamat kasassa

Minun tuleva huoneeni odottaa minua Utrechtissä

Uupunut neitokainen

Käytiin Texelillä ja sieltä löytyi punainen majakka

Lautalle iski joukko lokkeja



Mitäs minä sitten odotan kesältä? Unta. Minusta jälleen kerran tuntuu etten ole nukkunut kunnolla viikkoihin, sillä aina on ollut jotain huolia mielessä. Olen joka päivä myös haaveillut niistä hetkistä kun voin esitellä Nielsille Suomen kesää. Kellua keskellä järveä kumiveneessä, vaellella metsissä, naku-uintia, saunomista, road trippejä, piknikkejä, kuunnella huonoa suomalaista räppiä ja grillata yömyöhään. Ihan hymy nousee huulille kun kirjoittelen näitä asioita ylös. Muutama päivä enää ja sitten lentämään. Olen onnesta soikeana!

Ja loppuun tällainen selfie kooste kuvailuistani :D








                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti