perjantai 8. heinäkuuta 2016

Toinen puolikkaani kertoo




Nyt olen pari vuotta kirjoittanut hieman toisesta puolikkaastani Nielsistä ja meidän suhteestamme. En kuitenkaan ole aikoihin mennyt yhtään syvemmälle aiheessa ja en oikein ole kertonut Nielsistäkään paljoa ja siksi sain idean että pistän Nielsin itse kirjoittamaan "postauksen" blogiini. Päätin siten kirjoittaa ylös kysymyksiä joihin Niels sai omassa rauhassa kirjoittaa vastauksensa ja minä loppujen lopuksi käänsin hänen tekstinsä Suomeksi, sillä hänen suomenkielensä ei taida olla vielä ihan parhaalla tasolla ;) Tässä kuitenkin ensimmäinen blogipostaus poikaystävältäni!


1. Kerrohan hieman itsestäsi. Kuka sinä olet ja mitä sinä teet?

Olen Niels, 21 vuotta vanha ja asun lähellä Amsterdamia. Tällä hetkellä opiskelen Amsterdamin ammattikorkeakoulussa. Pidän jalkapallosta ja käyn ulkona kavereideni kanssa aina silloin tällöin. Tykkään myös viedä Jessicaa treffeille tai laiskotella hänen kanssaan kotona.



2. Kerro viisi tämänhetkistä lemppari asiaasi

1. Jessica.
2. Olen lomalla ja lomasuunnitelmat tällä vuodelle ovat mahtavat (Suomi, Saksa ja Portugali).
3. Kiinalainen ruoka.
4. Nörttimäiset asiat kuten Star Wars ja videopelit.
5. Jalkapallo.



3. Osaatko mainita viisi asiaa jotka suututtavat tai ärsyttävät sinua?

1. Koulu.
2. Koulu.
3. Rasistiset ja piittaamattomat ihmiset.
4. Tietokoneet tai muut asiat jotka pitäisivät toimia mutteivät silti toimikaan.
5. Odottaminen kauemmin kuin 5 minuuttia.



4. Kerro omin sanoin miten tapasit Jessican ja mikä oli ensivaikutuksesi hänestä? 

Minä olin Tinderissä ja näin kauniin tytön, luin hänen esittelytekstinsä ja huomasin että tämä tuli Suomesta. Ajattelin että olisi kiva jutella hänelle joten niin minä tein. Hän vaikutti todella mukavalta, joten käytin "charmiani" ja vakuutin hänet tapaamaan minut. Paras päätös ikinä!



5. Nyt kun aika on kulunut tunnet Jessica varmaan todella hyvin. Mikä on parasta hänessä ja mikä taas on huonointa hänessä? 

Paras asia Jessicassa on se että hän on todella paljon kuin minä. Me molemmat ollaan outoja samalla tavalla ja pystymme olemaan täydellisesti itsemme toistemme seurassa. Huonointa hänessä on se että hän ei aina kerro mikä hänen mieltään oikein painaa.




6. Jos muuttaisit yhteen Jessica kanssa, tulisiko tuleva talonne näyttämään Jessica talolta, sinun taloltasi vai teidän taloltanne?

Haha tuo talo tulisi 95%:sti olemaan Jessican talo. Mutta ei se haittaa. Hän varmasti tietää paremmin noista asioista muutenkin kuin minä.



7. Mikä on hauskin asia joka tapahtui suhteenne aikana?

Hahah luulen että se kerta kun me katsoimme telkkaria yhdessä ja Jessica välttämättä halusi katsoa 'say yes to the dress' ohjelmaa. Sitten jossain kohtaa minun piti mennä vessaan jonka vuoksi nousin ylös sängystä jonka vuoksi Jessica sitten kysyi minne olin menossa. Noh, minähän kerroin että vessaan vain ja aivan yht äkkiä Jessica alkoi itkemään. Kun kysyin mikä oli hätänä hän sanoi "sinä jätät minut tänne ihan yksin". Vessahan oli siis viereisessä huoneessa, noin kolmen metrin päässä haha.



8.  Minkälainen on tavallinen viikkosi?

Tällä hetkellä elämässäni ei tapahdu paljoakaan mitään koska minulla on viivästys koulussa. Joten periaatteessa herään, syön aamupalaa jonka aikana suloinen pieni koirani Dusty tulee istumaan viereeni (todennäköisesti sen ruoan takia). Sitten joskus autan äitiäni hieman kotiaskareissa ja myöhemmin päivällä tapaan kaverini. Viikonloppuisin olen lähes aina Jessican kanssa tai tapaamme hänen kavereitaan ja menemme ulos.



9.  Missä näet itsesi kymmenen vuoden kuluttua?

Kymmenen vuoden päästä minulla on ihana talo Suomessa jossa asun Jessican ja meidän 2-3 lapsen kanssa. Minä olen manageri jossain isossa kansainvälisessä yhtiössä ja Jessica on kuuluisa suunnittelija tai kuvanmuokkaaja tai joku joten meidän ei tarvitse huolehtia raha-asioista niin paljoa. Kuitenkin, me vietämme paljon aikaa yhdessä perheenä. Ainiin! Meillä on myös 2-3 suloista Pomskya koska ne ovat maailman söpöimpiä koiria ikinä!



10.  Mikä on ollut elämäsi paras vuosi ja miksi?

Hmm luulen että parhaat vuodet ovat olleet nämä kaksi viimeisintä vuotta. Tämä siksi koska olen ollut niin paljon onnellisempi kun Jessica tuli elämääni mutta toisaalta viime vuoden aikana en tehnyt paljoa koulu- tai työelämässä. Joten siis parisuhteemme on vain kukoistanut mutta muut elämän osat ovat menneet hieman tylsän puolelle. Mutta kuitenkin sanoisin että viimeiset kaksi vuotta olivat parhaita.



                                                                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti