tiistai 11. marraskuuta 2014

Kouluhakua ja bileitä

Viikonloppu on jo hyvin takanapäin, mutta edelleenkin koitan selviytyä lauantain arvista. Kävin lauantaina Amsterdam fashion institutessa avoimilla ovilla. En saanut kauheasti siellä mitään uutta tietoa paitsi että nyt tiedän että oma elämä loppuu siihen paikkaan jos sisään pääsen. Niin intensiivistä siitä ainakin opettajien sanoman mukaan tulee. Tottakai olen taas kerran kiinnostunut koulusta, jossa 90% opiskelijoista on tyttöjä ja jonne hakee yli tuplasti enemmän ihmisiä kuin he ottavat sisään. Nielsin kaa juttelin jo aikoja sitten tästä ja hän sanoi ettei tiedä yhtään koulua Hollannissa jonne ois pääsykokeet ja tottakai mä menin ja valitsin just tollasen koulun. En kuitenkaan jaksa säikähtää tätä koulua vaan olen edelleen erittäin kiinnostunut kyseisestä paikasta ja itseasiassa minulla on pieni itsevarmuus päästä myös sinne sisään :)

Jeeee vauva!

Lauantaihan ei tosiaankaan loppunut sitten näihin avoimiin oviin. Painuin kotiin nukkumaan ensiksi päikkärit ja päikkäreiden jälkeen alkoi laittautuminen. Viimeinkin tämä tyttö lähtee bailaamaan! Ja elämäni ensimmäistä kertaa olin menossa isoihin bileisiin, jossa paikalla oli 13 000 ihmistä. Hintaakin bileillä oli sellaset 35e lippu plus sitten meni 20e poletteihin joilla pystyi ostamaan juomaa ja ruokaa ja 7e narikkaan. Ei tosiaankaan ollut mitään halpaa lystiä mutta kerranhan tämä piti kokea. Bileiden nimi oli Neonsplash mikä siis meinaa maalibileitä. Olen ollut elämäni aikana ainoastaan vaahtobileissä, joten maalibileet kuulosti korvaani hyvältä.

Pohdintaa kuinka valkoisena paitani ovat kun tulen kotiin

Saavuimme paikalle tosi ajoissa. Minä olin jo aika tuiteli kunnossa siinä vaiheessa mutta onneksi olin, sillä paikanpäällä ei oikein kiinnostanut enää juominen. Tai oikeastaan emme viitsineet hakea juomista sillä saimme hyvät paikat eturivistä. Innolla siinä ensin tanssimme yli tunnin ja odotettiin että joko sitä maalia heitettäisiin. Pian lavalle nousi mies joka laittoi lähtölaskennan käyntiin. Ou jea kohta kohta!!! Sittenhän tottakai seinälle heijastettiin kello....2 tuntia.....2 tuntia... Nonni. Ei siis vessaa eika juomaa kahteen tuntiin :D

Siellä se minkäin pompin tokassa rivissä

Oli kyllä ihmisiä :D


Siinä aika meni aika nopeasti. Piti vähän käyttää hyväksi myös kyynerpäätaktiikkaa, sillä paikalla oli erittäin ärsyttäviä tyttöjä, jotka vain hinkuivat eturiviin. Noh pian kaksi tuntia kului ja lystin piti alkaa. Olihan se aluksi tosi kivaa. Mutta sitten kun joku tuli kaataan saavista maalia niskaan en ollut enää varma oliko tämä hyvä idea. Musa oli ihan ok, en ole teknon suuri ystävä ja se maali oli kyllä kiva lisä, mutta sitten iski se kamala kylmyys, sillä kaikki vaatteet ja hiukset olivat litimärät ja se kauhea likaisuuden tunne. No onneksi tajusin ottaa muutaman varapaidan mukaan. Kyl mä kuitenkin viihdyin hyvin aamu viiteen asti ja sitten piti odottaa aamu seitsemään että metro alkoi kulkemaan. Kotiin nukkumaan puol kymmeneltä ja sit heräsinkin jo vajaa kahden tunnin päästä :D Ilan sit kuorsasinkin Nielsin rinnan päällä kun tämä katseli leffaa :)

Lopputulos


Antaisin bileille arvosanaksi 6,5. Oli kyllä ihan kivaa hyvän seuran takia, mutta en lähtisi uudestaan. Musa ei ollut ollenkaan minun makuuni, ihan liian ylihinnoiteltu ja loppujen lopuksi se maali oli aika ärsyttävää. Ens kerralla yritän sitten vaa bongata parempia bileitä :)

Oloni tällä hetkellä...... (http://www.funnyjunksite.com/pictures/funny-baby-pictures/tired-of-working/)

                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti