tiistai 18. marraskuuta 2014

Sängyn pohjalla

Vatsatauti. Auts. Viimeinkin olen taas täysissä voimissani mutta täytyy sanoa että hetken ajan tuntui jo siltä että taju lähtee. Sairastuin vatsatautiin viime keskiviikkona muutama tunti ennen töitten loppua. Tämä tauti iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ja jo muutaman tunnin jälkeen olin siinä kunnossa etten tosiaan muista kunnolla sen illan tapahtumia. Kai mä olin sitten puoleksi unessa? Sormet ristissä sitten makasin sängyssä ja toivoin etten antaisi sitä kauheaa tautia kellekään muulle varsinkaan perheen pienimmille. Ainut hyvä puoli oli se että sain kokonaisen päivän vapaaksi töistä, joten nukuin varmaan miljoona tuntia viime viikon aikana yhteensä.

31 päivää Suomeen! Joka kerta kuin ajattelenkaan Suomea iskee rintaani suuri rakkauden tunne ja oon vaan että aaaah! EN JAKSA ODOTTAA!!! Kävin sitten hieman puolikuntoisena viime viikonloppuna jouluostoksilla. Minun jouluostos suunnitelmat menee aina kuitenkin hieman penkin alle sillä heti iskee turhautuminen etten löydä mitään. No, sain mä kerrankin muutamalle ihmiselle ostettua jotain pientä :) Plus ajattelin että tänä vuonna ostan hieman vähemmän. Ei aina tarvitse ostaa lahjoja satojen eurojen edestä!

Tänään pääsin jopa pipareiden leivontaan. Tuli kyllä sellanen olo että olin kotona, vaikka olinkin töissä. Mutta talossa lapset huusi suomeksi, juoksi ja nauroi ja talo tuoksui pipareilta. Tajusin myös kuinka hyvin minun ja lasten välit ovat kehittyneet viimeisen kuukauden aikana. Meistähän alkaa tulla hyviäkin kavereita :) Kotiin kävellessä tuli kyllä aidosti sellainen olo että olen tosi onnekas ja tosi onnellinen!

Jouluinen Amsterdam <3

Amsterdam on rakkaus!


Otin kuvan kahdesta karkista :)

Leikkejä


Piparista joulunodotusta kaikille!





                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti