keskiviikko 4. marraskuuta 2015

Syyslomailua part 1


KOKEET OHI!! Täytyy sanoa että sain aikamoisen helpotuksen huokauksen kun loma alkoi. Kaikki luokassamme riemuitsi niin paljon että vaikutti ihan siltä että oltaisiin juuri valmistuttu koulusta. Juu ei ihan vielä. Kokeet menivät mielestäni hyvin joten nyt olen todellakin koittanut ottaa lomastani kaiken irti ja mielestäni olen onnistunut tässä tehtävässä erinomaisesti. Sen lisäksi että minulla on ollut todella hauskaa ja päivät olleet erikoisia olen vielä saanut uuden ystävän!! Olen yksinkertaisesti onneni kukkuloilla.

Hyppään takaisin viime perjantaihin noin kello 12 kun vapaus koitti. Siitähän me yhdessä luokkamme kanssa painelimme kaverillemme ja päätimme korkata pari loman alun kunniaksi. Tämä oli se hetki kun tapasin uuden ystäväni ja muutenkin tutustuin lähemmin moneen luokkalaiseemme. Hauskanpito jatkui aivan aamu kolmeen saakka kun lähdimme (suhteellisen surkeisiin) halloween bileisiin. Meidän kehomme olivat tässä vaiheessa jo aivan rikki ja aivot huusi unta. Olen kuitenkin todella tyytyväinen että tuonne lähdin sillä sain jutella vielä syvemmin uuden tuttavuuteni kanssa ja sain sanottua kunnon heipat niille jotka lähtivät tämän jälkeen viettämään lomaa kotimaihinsa.

Meillä alkoi loma!!







Lauantaina heräsin erittäin suuri hymy huulilla kun viimeinkin kykenin nukkumaan niin pitkään kuin jaksoin ja tiedossa oli myös Ikea reissu. Eikä mikään muu kuin Ikean lihapullat ja muusi olisi voinut tehdä minusta maailman onnellisinta tyttöä. Ehkä olen outo, mutta tämä oli kyllä niin törkeän hyvää. Ikean reissusta jäi käteen hieman keittiötarviketta, sipsiä ja neljä pulloa glögiä, nami nami. Iltaa lähdin myöhemmin viettämään tämän uuden tuttavuuteni Helenin kanssa Utrechtin yöhön. Mitään törkeää biletystä ei kuitenkaan onneksi ollut tiedossa vaan kiersimme pubista toiseen ja juttelimme taukoamatta. Matkamme päätyi shottibaariin ja pakko mainostaa täälläkin että niitä shotteja oli kymmeniä ja kymmeniä eri sorttia ja maksoivat vain 2,50e kappale. Kyllä tälle naiselle kelpasi!

Unelmieni täyttymys

Minä ja Helen


Sunnuntaita pääsin viettämään rakkaani kainaloon ja sitä ei kyllä voita mikään. Loman alku oli ollut täysi 10. Maanantaina kultani lähti kouluun ja minä jäin sänkyyn koisimaan (Olin niin väsynyt etten tajunnut että Niels lähti). Herättyäni Nielsin äiti vei minut uskomattomaan isoon joulutarvikeliikkeeseen ja olen ihan ällikällä lyöty. Olo oli kuin jenkeissä, sillä tämä oli oikeesti niin törkeän iso ja ne myi ihan mitä ikinä olisi voinutkaan kuvitella! Kaikenlisäksi heillä oli isoja puhuvia ja lauluja nukkeja ja joulupukkeja ja poroja jne. Hieman tuli sellainen olo että olisi ollut jossain huvipuistossa. Illan kruunasi se että varasimme Helenin ja erään Joannan kanssa liput Brysseliin ensi torstaiksi. Loma sen kuin paranee!



Tänään pääsin jatkamaan seikkailujani Helenin kanssa ja tällä kertaa matkamme johti kohti Utrechtin lävistysliikettä jäiks! Otimpas itselleni rustokorun ja olin hieman kauhuissani kun minulla kerta oli tuo koru jo kerran ollut kun asuin vielä Suomessa ja silloin se ammuttin korvaan. No tämä ampumistyyli on laitonta Hollannissa joten nyt tämä tehtiin isolla neulalla. Kyllähän se sattui kovasti mutta onneksi kipu katosi jo kymmenen sekunnin sisällä. Nyt pitää vain varoa nukkumista oikealla puolella. Matkamme jatkui kohti vintage kauppoja ja olin myyty. Käytin aivan liikaa rahaa vaatteisiin, juomiin ja ruokaan ja nyt melkein kaduttaa, mutta annan itselleni anteeksi sillä onhan minulla loma.



Kaunis kaunis Utrecht

Jouluvaloja

Uusi korvalävistys jeeee!




Hieman kyllä jännittää väsyttääkö minulla enemmän tämän loman jälkeen kuin kouluviikkoina sillä ohjelmaa minulla riittää ihan aamusta yöhön lähes joka päivälle. Näistä ohjelmanumeroista kirjoitan kuitenkin sitten kun olen ne itse kerennyt kokea :)

Toivottavasti teidän muidenkin syyslomat ovat menneet nappiin!




                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti