tiistai 9. helmikuuta 2016

Konserttia ja biljardipalloja

Kuvaussessiot metsässä. Kaikki kuvat ovat minun ottamiani :) 











Ihan ensiksi pitää tehdä itselleni tällainen kirjallinen lupaus täällä että päivitän menojani useammin blogiini sillä muuten minulle aina kasaantuu niin monta tapahtumaa ja asiaa joista haluaisin kirjoittaa ja kertoa, aivan niin kuin nytkin. Minulle on jotenkin viime kuukausien aikana sattunu ja tapahtunut niin paljon että aikaa blogilleni tai edes omalle itselleni ei oikein ole ollut mutta haluan tästä lähin pitää huolen että saisin päivitettyä blogiani useammin ettei teidän lukijoiden tarvitse aina lukea pitkää romaania.

Meillä alkoi tämän kuun ekana päivänä taas uusi jakso koulussa jota on nyt sitten eletty viikko. Ensivaikutelmani jaksosta? RAKKAUS! Kaikki vaikuttaa niin mielenkiintoiselta. Meidän tulee tehdä kaksi videota, toinen niistä on tietoisku video jonka pitäisi jotenkin parantaa maailmaa ja toinen palkkausvideo jollekin yhtiölle. Näitä videoita varten me tehdäänkin käsikirjoitukset ja kuvataan ne sellaisilla isoilla koululta lainatuilla kameroilla ja tämän jälkeen tietty editoidaan ne hienon näköisiksi. Olen niin innoissani koska tämä on taas juuri sitä mitä rakastan tehdä. Harmi vaan että emme pääse käyttämään koulumme jättimäistä kuvausstudiota. Näitten projektien lisäksi meillä tulee tutkiä valitsemaamme yhtiötä ja kirjoittaa siitä pitkä raportti. Hieman kuivempaa mutta eiköhän sekin siinä sivussa mene.









Elämäni näin ylipäänsä loistaa aika kirkkaasti parhaillaan. Olen ihan yllättänyt itseni sillä oma-aika ei vain mahdu kalenteriini. Nyt viimeinkin minulla on 4 tuntia aikaa istua kotona itsekseni ilman ohjelmaa tai kavereita ja siksi pääsin viimeinkin tietokoneeni äärelle. Tässä jaksossa jokaisen koulupäiväni päätteeksi olen aina vain päätynyt jonkin kaverin kanssa jonnekin. On ollut kahvittelua ja illallista ja drinksuja ja leffailtoja ja kaikki nämä tapahtui spontaanisti joten mielestäni hieno saavutus. Yleensä lampsin koulun jälkeen vain kotiin ja nyt ei ole käynyt vielä kertaakaan näin.

Lempihetkeni tässä kuussa tapahtui periaatteessa eilen ja toissapäivänä. Toissapäivänä saavutin elämässäni jotain suurta sillä lähdin pelaamaan biljardia poikaystäväni ja hänen kaverinsa kanssa. Haluan tässä välissä mainita että en ole biljardin ystävä ja viimeeksi tuli pelattua sitä joskus 10-vuotiaana. Peli näytti ensin aivan toivottomalta omalta osaltani ja pojat alkoi tietty sitten ohjailemaan minun peliäni. Tästähän minä en tykkää ollenkaan sillä itse olen sitä mieltä että minä joko osaan tai en osaa ja kukaan ei minua parissa tunnissa voi opettaa. Huvin vuoksi otettiin kuitenkin ottelu jossa minä olin yksin poikia vastaan. Kuinkas kävikään? Minähän murskasin pojat ihan 5-0 ja minusta tuli hetkessä päivän pelaaja. Nyt voin kuolla onnellisena.








Eilinen oli ehkä spontaanein tempaus aikoihin sillä suunnitelmissani oli kotona löhöilyä ja ehkä kouluhommien tekoa ja minne minä päädyinkään? Teinivuosieni lemppariartistin konserttiin!!! Tiesin että Joshua Radin oli tulossa Utrechtiin mutta lippujen hinnan vuoksi ajattelin että ei ehkä ole sen arvoista, varsinkin sen vuoksi että ensi kuussa olen menossa yhden tämänhetkisen suosikkiartistini konserttiin (tästä paljastan myöhemmin sitten lisää). Olin kuitenkin maininnut Joshua Radinin tulosta Helenille jo aikoja sitten ja silloin päätimme että emme osallistu konserttiin. Eilen aamupäivällä puhelimeni alkoi kuitenkin laulaa sillä Helen pommitti minua tekstareilla: "Lähdetäänkö sittenkin sinne konserttiin? Se olisi tänään!". Minua ei tarvinnut suostutella kahdesti, olin heti in! Löysimme halvemmat liput ticketswapista ja istumapaikkamme oli aivan mahtavat! Suoraan lavan edessä! Tosin hieman ärsytti kuin noin tunti ennen konserttia minä sain kaksi ilmaista lippua tuonne konserttiin, mutta ehkä on ihan hyvä kannattaa Joshua Radinia rahallisestikin, heh. Konsertti oli todella todella kaunis! Hihkuttiin innosta koko illan läpi. Ilta päätyi hienosti drinksuille jonka jälkeen pääsin väsyneenä ja onnellisena tyttönä omaan sänkyyn ja vielä iha yksin, sillä viime aikoina tietyistä syistä minulla on ollut kavereita yökylässä ja Nielskin vietti juuri 4 yötä luonani. Oma peti kullan kallis.

Tästä konsertista inspiroituneena mietin että pitäisi käydä useamminkin. Oletteko te käyneet joissain konserteissa jotka mielestänne olivat todella hienoja? Joitain vinkkejä mitä pitäisi mennä katsomaan?

Joshua Radin






Haluan vielä kertoa kesäintoilustani sillä eihän tässä ole enää kuin 4 kuukautta ja pääsemme kesälaitumille. Olen päättänyt jättää huoneeni hankalien kämppisten vuoksi josta kerron myöhemmin ihan erillisessä postauksessa. Tämä tulee tapahtumaan kesäkuussa jonka jälkeen olen (toivottavasti) parisen kuukautta kodittomana. Tuo on taas se aika vuodesta jolloin asunnon löytäminen on lähes mahdotonta, mutta toivotaan parasta. Ajatuksena olisi muuttaa yhteen kaverini Helenin ja Sophian kanssa hienoon taloon Utrechtin keskustassa. Pian nähdään toivommeko ihan liikaa. Kuitenkin, muuttoni jälkeen suunnitelmissani olisi lähteä noin kuukaudeksi kotiin Suomeen jonka jälkeen palaan takaisin tänne ja matkustan Nielsin perheen kanssa Saksaan. Siellä tarkoitus olisi mennä leireilemään jonnekin pusikkoon. Uskon kuitenkin että siitä tulee ihan rentouttavaa. Tämän jälkeen lähdemme sitten Nielsin kanssa ensimmäiselle viralliselle lomamatkalle Portugaliin!! Itse toivoin kohteeksi joko Italiaa, Costa Ricaa tai jotain Aasian maata koska haluan jotain erilaista, mutta Niels sai minut puhuttua ympäri sillä Portugalissa voimme olla ystäväni Claran kanssa ja kuulemma siellä on naurettavan halpaa joten meillä säästyy sitten pitkä penni jotka voimme sitten joskus tuhlata vaikka siellä Costa Ricalla.





Onko teillä lukijoilla jo kesäsuunnitelmia?



                               

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti