keskiviikko 4. tammikuuta 2017

2017

Rukalla on hyytävän kylmä ilma.


Hyvää uutta vuotta rakkaat lukijat <3 ! Nyt olen lomallani edennyt siihen pisteeseen että vietän viimeistä päivääni Kuusamossa (nyyhky). Fiilikseni ovat kuitenkin vähemmän haikeat kuin odotin. Minua pelotti aivan kamalasti että saisin ihan hirveän paniikkikohtauksen, mutta itseasiassa vuoden vaihtuessa sain jotain uutta energiaa (kirjaimellisesti, sillä aivoni eivät anna minun nukkua ollenkaan). Tämä uusi energia on saanut minut inspiroitumaan monista asioista, ja nyt itseasiassa odotan innolla tulevaa vuotta. Hasta la vista vuosi 2016. Olit kirpaisevan kamala, ja siksi vuosi 2017 täytyy olla paljon parempi. Ennen kun kuitenkaan kirjoitan vuoden 2017 odotuksistani, haluan listata vuoden 2016 parhaimmat hetket. Täytyy kuitenkin myöntää, että minulla oli todella vaikea edes muistaa viittä niin hyvää hetkeä, sillä viime syksy jotenkin varjosti koko vuoden allensa.

Vuoden ehdoton kohokohta oli minulle Ruisrock! Olen vieläkin ikikiitollinen, että kaverini painosti minua lähtemään päiväksi ruissiin. Se oli niin ihana päivä, ja edelleenkin hymy nousee huulille kun katson kuvia tuolta päivältä. En olisi uskonut että festarit toisivat niin suurta iloa elämääni.

Hyvänä kakkosena tulee ihan ehdottomasti Nielsin kotibileet. Tämä yö oli varmasti se yö jolloin nauroin kaikkein eniten koko vuonna. Meillä oli niin hauskaa, ja näistä bileistä puhutaan vielä edelleenkin. Nyt vain odotan innolla että pääsisimme järjestämään toiset bileet toukokuussa.

Portugalin reissu oli ylipäänsä todella ihana, vaikkei kuitenkaan ehkä se parhain reissu ikinä. Tämä reissu oli kuitenkin ainutlaatuinen, sillä sain mukaani niin monta läheistä ystävää, ja saimme siellä sitten yhdessä nauttia vain lämmöstä.

King's night oli jotain, mitä en ollut ennen Utrechtissä kokenut, ja tuotti minulle myös suurta iloa. Siitä huolimatta että tuo yö oli kamalan kylmä ja hirveän sateinen, jaksoimme tanssia tällä suurella ihmismassa-aukiolla tunteja. Ehdottomasti menen tuonne tanssimaan myös tänäkin vuonna.

Ja näin yleisesti minun täytyy sanoa, että tämä vuosi oli viimeinkin se vuosi että sain oikeita ja läheisiä ystäviä. Minulla oli niin monta vuotta putkeen se ongelma, että ystäväni tulivat ja menivät, sillä yleensä he olivat minun tapaani au paireja. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa sain viimeinkin nauttia arjestani niiden samojen ihmisien seurassa, ja tämän vuoksi osa näistä ihmisistä ovat nyt minulle henkilökohtaisesti todella läheisiä ja en voi sanoa tästä asiasta muuta kuin kiitos.




Nyt kuitenkin tämä vuosi 2017 on odotuksia täynnä, ja varmasti muutama asia tulee muuttumaan elämässäni. Ensinnäkin minulla alkoi juuri viimeiset kuusi kuukautta normaalia koulua, sillä ensi syksynä minulla alkaa oma valintainen erikoistumiseni ja tämän jälkeen sitten alkaa vaihto muualla päin maailmaa. Aiemmin en osannut oikein innostua tästä vaihdosta, mutta nyt kun olen tehnyt listää tutkimuksia mahdollisista kohdemaista, on innostumiseni noussut täysin kattoon. Kohdemaani on myös nyt täysin selvillä, eli nyt toivotaan että sinne sitten pääsen. En kuitenkaan uskalla innostua liikaa, sillä pettymys olisi sitten aivan kamala jos en sitä vaihtopaikkaa sitten saa. Tosin luulen että tämä on jo liian myöhäistä, sillä hinkuni päästä juuri tuohon haluamaani maahan on suuri. Kerron kuitenkin tästä valitsemastani kohdemaastani myöhemmin, eli pidän pientä jännitystä yllä.



Tämän lisäksi olen niin niin innoissani että halpalentoyhtiöt alkavat pian lentämään Helsingin ja Amsterdamin väliä, joten kotona pääsee nyt tulevaisuudessa käymään enemmän, tai periaatteessa aina kun ikävä iskee. Olen myös innoissani että nyt pian pääsen suunnittelemaan tulevaa kesälomaani, ja ehkä jopa pääsen viimeinkin aloittamaan jonkin kivan kesätyön Suomessa. Tämän lisäksi olen nyt viimeinkin ottanut itseäni sarvista kiinni ja päätin aloittaa pienen elämäntaparemontin ja toivottavasti vuoden päästä kehoni voi ja näyttää paremmalta. En halua että tämä on tämmöinen tyypillinen uuden vuoden lupaus, eli uusi keho ja salikortti ja dieetille, vaan haluan että elämäntapani yleisesti paranisi, jotta myös itsetuntoni ja oma hyvinvointini kohoaisi. Nyt pitää vain päättää millä tapaa lähden tätä tavoitetta tavoittelemaan. Tulevalle vuodelleni on siis paljon suunnitelmia ja odotuksia, ja tavallaan en jaksa odottaa minkälainen tästä vuodesta sitten loppujen lopuksi kehkeytyy.

Teittekö te lukijat uudenvuoden lupauksia?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti