keskiviikko 23. elokuuta 2017

TASKUT TÄYNNÄ TOIVOA - NYC



Halusin tulla laittamaan pientä updatea minun prosessitani kohti New Yorkia ennen kuin jatkan tarinoitani tästä kesästä. Tai valitettavasti tässä pitää myöntää että itse minun prosessini ei ole edennyt minnekään lukuunottamatta sitä että minä nyt ostin jo itselleni ison vaaleanpunaisen/beigen matkalaukun. Odotan joka päivä kuin kuuta nousevaa meiliä international officesta, sillä sitten kun he sen laittavat, saan paperityöprosessini alkuun. Minä kirjaimellisesti joka aamu ensimmäiseksi otan puhelimeni siinä toivossa että aamulla olisi meili tullut postilokerooni, ja varalta käyn myös roskapostini läpi sillä siitä on jo niin pitkä aika kun saimme tietää minne kukin lähtee vaihtoon. En vain malta odottaa että saan valita tulevat kurssini ja saan tietää lähtöpäiväni. Jotkin kaverini ovat saaneet jo oman meilinsä ja siksi pikkuhiljaa alkaa turhauttamaan, mutta eiköhän se viimeistään ensi kuussa tule.

Olen kuitenkin kateudesta katkera sillä meidän koulusta lähti nyt se toinen tyttö New Yorkiin, eli hänen vaihtonsa on nyt virallisesti alkanut. Viestittelimme paljon ennen hänen lähtöään, joten minulla on jo paljon tietoa tästä tulevasta prosessista, kunhan vaan saan nyt sen vahvistuksen koululta. On vain niin uskomatonta katsoa kun hän tanssii Times Squerilla ja hypähtelee New Yorkin kaduilla. En vain millään malta odottaa että itsekin pääsen sinne, mutta eihän tässä enää ole kuin hieman päälle neljä kuukautta omaan lähtööni!! Olen kuitenkin saanut tietää että kouluni alkaa virallisesti 22.1.2018, mutta todennäköisesti jokin perehdyttäminen alkaa jo viikkoa ennen. Tämän lisäksi haluaisin lähteä Nyciin jo hyvissä ajoin, jotta varmasti sitten löydän jonkun paikan missä asua. Sehän olisi aivan ideaalia lähteä sinne uuden vuoden aikoihin, mutta pitää katsoa ensin täytyykö minun vielä kuitenkin siinä välissä käydä Hollannissa muutamilla oppitunneilla. Yritän kuitenkin kaikkeni että ei. Mutta näillä näkymin tämä prosessi lähtee käyntiin näillä viikoilla, joten kirjoitan tästä aiheesta sitten taas enemmän.

6 kommenttia:

  1. Tää ulkoasu teki heti vaikutuksen ja ihana banneri. Jään seuraileen sua :-)

    https://kati-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Eikä, en malta odottaa millaisia postauksia sulta tulee vaihdostasi! Kuulostaa aivan sairaan upealta ja mun on ehkä aivan pakko klikata itseni lukijaksi, jotta pysyn sun menossa mukana :D Paljon tsemppiä tuohon paperirumbaan ja muihin järjestelyihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun joku muukin on innoissaan! Minäkään en malta odottaa että pääsen paperirumbaani käsiksi ja jakamaan sen sitten tänne blogini puolelle! Toivottavasti reissusta tulee myös mahtava. Ja tervetuloa seuraamaan! <3

      Poista
  3. Vau, tulee varmasti ihana vaihtoaika! Jään innolla seuraamaan sun kuulumisia niin New Yorkistakuin Hollannista. Kävin Nykissä kolme (apua, onko siitä jo niin kauan!!) vuotta sitten ja se oli kyllä vaikuttava. Ihan huikea. Sulla on kyllä niin kauniita kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aion kyllä tehdä kaikkeni että siitä ajasta tulee ihana!! Minäkin olen kuullut tuosta kaupungista pelkkää hyvää ja on vain hyvä kuulla että sinäkin tykkäsit. Tervetuloa seuraamaan <3!

      Poista