tiistai 13. toukokuuta 2014

11 haaste

Sain 11 kysymyksen haasteen itselleni ja tässäpä se nyt sitten on. Itseasiassa tämän haasteen teko oli hauskaa, koska piti oikein kunnolla miettiä mitkä asiat kuvaavat minua parhaiten ja oli mukava ne kirjoittaa ylös ihan itsellenikin muistiin:)



11 kysymyksen haasteen säännöt:




  •  Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
  •  Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
  •  Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
  •  Haastettujen tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa ja välittää tämä  haaste heille.
  •  Sinun tulee kertoa blogissasi, ketkä haastat.
  •  Et voi haastaa uudelleen sitä henkilöä, joka haastoi sinut.


      11 asiaa minusta:

    1. En osaa oikein pelätä mitään. Ennemminkin pimeät pienet kujat ulkomailla vain kiehtovat minua enkä osaa edes ajatella että se olisi vaarallista. Luotan vain todella paljon muihin ihmisiin, enkä näe vaaroja siellä missä useat niitä näkevät.

    2. Olen ehkä hieman liiankin kiltti. En yleensä koskaan sano ei, sillä en halua että kukaan pahoittaa mieltään. Olin todella ylpeä itsestäni kun sanoin 17-vuotiaana ensimmäistä kertaa isälleni kunnolla vastaan.

    3. Osaan olla piilonero. Kaverit luulevat näin ulkoapäin etten oikein menesty koulussa ja oon sluiba, mutta heti jos on tosi kyseessä, niin yllätän kaikki ja onnistun erinomaisesti.

    4. Pidän draamasta, enkä tarkoita nyt pelkkiä elokuvia. Jotenkin mielestäni on mahtavaa jos jotain dramaattista tapahtuu. Pidän myös joskus itkemisestä todella paljon.

    5. Olen hyvänmielen huume. Monesti kaverit ovat sanoneet että jos surettaa, kannattaa soittaa minulle, sillä silloin pian nauru raikaa taas.

    6. Olen todella spontaani ja joudun aina mitä ihmeellisimpiin tilanteisiin. Kukaan ei nykyään oikein enää ylläty minun tarinoista, sillä ne ovat aina yhtä hurjia ja outoja. Kuulemma vain minulle voi sattua näitä.

    7. Jos minä todella päätän jotain, minä toteutan sen aina. Ei väliä rahasta tai muusta, minähän teen sen.

    8. Pidän yksinäisyydestä ja tulen hulluksi jos en voi moneen päivään olla omissa oloissani.

    9. Olen aina ollut todella herkkä. Pienikin vastoinkäyminen ja kyynelhanat aukeaa. Jopa pikkulapset ovat saaneet minut itkemään olemalla hieman ilkeitä minulle.

    10. Kuvittelen mielessäni yleensä aina pahinta. Joten panikoin ja huolehdin turhankin useasti. Jos minulla on pienikin epäilys, että joku on vihainen minulle, alan typeräksi ja yleensä pommittamaan viesteillä kysyen mikä meni vikaan. Nykyään kuitenkin pyrin yleensä odottamaan joitain tunteja ennen kuin alan ”hulluksi”. Yritän päästä korkeammasta tunnekiihkosta ensin eroon ja sitten käydä asia läpi kun olen järkevässä mielentilassa.

    11. En ole koskaan myöhässä! Vanhempani olivat aina ainaisia mattimyöhäisiä ja siksi minulla meni hermot siihen hommaan. Eli aina jos olen minuutinkaan myöhässä, kaverit tietävät että jokin on oikeasti pielessä.


     11 haastajan kysymystä:

    1. Mikä on epärationaalisin pelkosi?
    -En voi koskaan nukkuessani laittaa sormea milliäkään laidan yli ,sillä olen varma että muuten jokin hirviö sängyn altani tulee ja syö sen.

     2. Mikä oli lapsena unelma-ammattisi?
    -Halusin aina olla laulaja. Okei, kyllä mä vieläkin siitä haaveilen, mutta uskon että lauluääneni ei kuitenkaan riitä siihen

    3  Mikä fiktionaalinen hahmo haluaisit olla?
    -Olen aina pienestä pitäen halunnut olla jokin muumilaakshon hahmoista. Kuinka ihanaa olisi asua muumilaaksossa, kun ongelmat on sitä luokkaa että joku varasti pannukakun.

    4.  Mistä paheesta haluaisit päästä eroon?
    -Napostelu. Se vain tapahtuu automaattisesti jos olen samassa tilassa jääkaapin kanssa. Varsinkin työaikana jääkaapin ovi aukeaa turhankin useasti.

    5.  Mikä on lempi jäätelösi?
    -Päärynä on aina ollut kestosuosikkini. Se on niin raikas!! Nykyään mango kuitenkin on tehnyt kovan kilpakumppanin

    6.  Kaupunkiloma, rantaloma, vai seikkailuloma?
    -Sanoisin että seikkailuloma. Minulla ei ikinä ole vaan ollut varaa sellaiseen niin yleensä sitten valitsen kaupunkiloman.

     7. Mihin eläimeen samaistut eniten?
    -Hamsteriin! Valvon yöt ja nukun päivät. Melkein.

     8.Jos tekisit dokumentin, mistä aiheesta sen tekisit?
    -Viime aikoina olen puhunut niin paljon ruohon ja ekstaasin käytöstä ja kuullut kauheasti tarinoita, joisssa se on ihmisten mielestä täysin okei. Varmaan tällä hetkellä siis tekisin dokumentin, jossa otetaan ihmisten mielipiteet asiassa huomioon

    9. Omena- vai appelsiinimehu?
    -Appelsiinimehu. Ennen pidin enemmän omenamehusta, mutta sitten kuulin että se pierettää paljon ja lopetin sen :D

    10.  Jos nyt aloittaisit uuden harrastuksen, mikä se olisi?
    -Lentopallo! Haluan uuden urheiluharrastuksen ja lentopallo on aina ollut minun lempilajini.

    11. Alkuruoka, pääruoka vai jälkiruoka?
    -Pääruoka.Tykkään ihan kunnon ruoasta




     11 kysymystä haastetuille:



      1.Mikä on asia, jota suurin osa ystävistäsi ei tiedä sinusta?
      2. Mikä laulu kuvaa parhaiten tämän hetkistä olotilaasi?
      3. Mitä tekisit ensimmäiseksi jos tajuat kykeneväsi olemaan näkymätön?
      4. Mikä on oudoin tapasi?
      5. Juna vai bussi?
      6. Mitä sanaa käytät kiroessasi?
      7. Tekstailu vai soittaminen?
      8. Mikä on ensimmäinen asia minkä teet aamuisin?
      9. Viihdytkö paremmin parisuhteessa vai sinkkuna?
      10. Mieleenpainuvin unesi?
      11. Mistä pidät eniten itsessäsi?

      11 blogia jotka haastan




    Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti