tiistai 20. toukokuuta 2014

Kuvaamisia


Valokuvaus... Ei se ennen ollut minun harrastukseni. Usein en vain jaksanut ottaa kuvia, sillä en omistanut hyvää kameraa. Siksi pyysin vuosi sitten ylioppilaslahjakseni järjestelmäkameraa ja sainkin sitten sellaisen :) Tämän jälkeen valokuvauksesta on tullut iso osa elämääni. Onnistuneen kuvan ottaminen tuo minulle aina paljon mielihyvää ja en malta odottaa, että voin näyttää sen tutuilleni. Ja missään vaiheessa minulla ei ollut sellainen olo etten osaisi kuvata. Eräät kaverininkin nimenomaan pyysivät voisinko valokuvata heitä. Ja mielellään minä teen sitä, sillä rakastan kaikista eniten kuvata ihmisiä. Sain paljon kehuja otoksistani ja se antaakin minulle innostusta kuvailla lisää. Ajattelin nyt esitellä eräitä otoksiani, jotka ovat mielestäni hyvin erilaisia.


LAPSET: Onnistuneet kuvat lapsista saavat minuten kaikista eniten innostumaan, sillä lapsia ei voi oikein asetella kuvattavaksi oman mielensä mukaan. Lapsia kuvatessa ajoitus on vain todella tärkeä







AIKUISET: Rakastan ottaa taiteellisia kuvia sekä itsestäni, että muista aikuisista ihmisitä. Aikuiten kohdalla voin luovuutta käyttää ehkä hieman enemmänkin, mistä minä pidän kovasti.









MUUT KUVAT: Pidän vähiten luontokuvien ja muiden asioiden kuvaamisesta, mutta aina silloin tällöin nekin ilahduttavat minua kovasti.







                                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti