lauantai 28. lokakuuta 2017

72 PÄIVÄÄ ATLANTIN TOISELLE PUOLELLE

Kirjoitin tänään aiemmin päivällä postauksen tänne blogiin, joka minun piti julkaista nyt myöhemmin illalla. Teksti oli kaikinpuolin valmis, ja olin jo valmis julkaisemaan sen, kunnes sitten jotain uskomatonta tapahtui. Kaikkien näiden lähes kahdeksan kuukauden odotuksen jälkeen, minä sain meiliä Pace Universitystä! Olin juuri kertonut blogiini siitä kuinka minun vatsaani vääntää ja hermostuttaa ihan kamalasti, sillä sieltä New Yorkista ei vain kuulu. Nyt sitten kuitenkin tunti sitten sain viimeinkin meilin, jossa ilmoitettiin että minut on virallisesti hyväksytty opiskelemaan New Yorkiin Pace Universityyn kevätlukukaudelle 2018. OMG!!!

Nyt minulla on sitten lentoliput taskussa, koulupaikka, ja näillä näkymin myös vuokrasopimus allekirjoitetaan tulevilla viikoilla. 72 päivää lähtöön. USKOMATONTA! ♥︎♥︎

Laitan tähän alle kuitenkin aikaisemmin kirjoittamani tekstin jotta saatte kuulla hieman muitakin kuulumisia! :)



-----

Minä en vieäkään osaa ymmärtää että lokakuu tuli ja muutaman päivän päästä voidaan jo sanoa että meni. Tämä kuukausi on jotenkin mennyt aivan sumussa ohi, ja kun mietin tätä kuukautta, en osaa ollenkaan sanoa että mitä minä sitten oikeastaan tein tässä kuussa töiden ja koulun lisäksi? Ikkunasta ulos katsellessani huomaan että syksy alkaa valtaamaan tämänkin maan, mutta en oikeasti osaa nimetä päivää jolloin menin esimerkiksi nauttimaan ulkoilmasta. Apua, kokeet menkää äkkiä ohi!

Opiskelua kahvilassa

Ja ne ainoat hetket kun voin nauttia ulkoilmasta on kun olen matkalla kahvilaan opiskelemaan.


Tein elämästäni kuitenkin astetta jännittävämmän tässä viikko sitten, sillä menin ja varasin lennot New Yorkiin ilman mitään vahvistusviestiä New Yorkin koululta. Hehe. Ensiksi tämä spontaani teko lähti siitä kun huomasin että lennot ovat kallistuneet hieman, ja minua pelotti että sitten kun viimeinkin saan tämän vahvistusmeilin, lennot ovat jo törkykalliita. Toisaalta aloin miettimään että minä olen nyt ollut viime maaliskuusta saakka siinä uskossa että tammikuussa 2018 minä lähden New Yorkiin, ja maailman kamalinta olisi että sitten vain kaksi kuukautta ennen lähtöä ilmoitetaankin että etten lähdekään sinne. Tämän vuoksi päätin, että tapahtui mitä tahansa, minähän lähden New Yorkiin. Tietenkin jos ne nyt jotenkin vielä minun paikkani peruu, tulee reissustani vain muutaman viikon mittainen, mutta reissu kuitenkin. Kuitenkin olettaisin että vaihtoon tässä ollaan lähdössä, ja lähtöpäiväksi tuli nyt siis 7.1. Tämä meinaa sitä että Suomen reissustanikin tuli pitempi kuin ensin ajattelin, sillä sinne lennän jo 21.12.

Jotenkin minulla vaan vatsaa vaan vääntää kun mietin tätä New Yorkin reissua. Mistään ei ole vielä varmuutta, ja silti minulla pitäisi olla viisumi kädessä lähes 1,5 kuukauden kuluttua, ja laukut pakattuna sekä minun tulisi muuttaa pois nykyisestä kodistani, vakuutus tulisi olla hoidettuna, aivan niin kuin pankkiasiani sun muut. Joskus minulla on kirjaimellisesti kamalat perhoset vatsassa ja toistan koko ajan ääneen että "minä haluan minun meilin!!!". HERMOSTUTTAA IHAN KAMALASTI! Kaikki kaverini tottakai saivat jo vahvistuksensa, ja minä taas jäin odottamaan. Sekoan varmaan kohta haha.

Toinen "kamala" asia on että olin koko ajan siinä uskossa että Netflix julkaisisi Stranger Thingsin toisen kauden vain jakso kerrallaan. No eipäs käynykään näin, vaan koko kausi on katseltavissa nyt Netflixissä. Heippa koe lukemiset haha, tämä ei osunut yhtään hyvään saumaan. Onko siellä ruudun takana muita Stranger Things faneja?


2 kommenttia:

  1. Hurjasti onnea koulupaikasta! :) Voin kuvitella kuinka paljon jänkättää kun ei tiedä saako vaiko eikö... Mullakin tämä on luultavasti edessä piakkoin... Iik! Tsemppiä opintoihin maailman toiselle puolen! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tosi tosi tosi paljon! ♥︎ Mulla on edelleenkin kauhea jännitys fiilis koko ajan päällä, tällä kertaa ihan vain sen takia kun onhan se aika jännä paikka lähteä kauas vaihtoon! :D Ja onnea sullekin kauheasti, toivottavasti säkin pääset lähtemään :)!

    VastaaPoista