sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Hyvä herra joulupukki

Hei joulupukki!

Tämä on nyt elämäni kahdeskymmenes joulu ja edelleenkin jaksan odottaa tätä juhlaa kuin kuuta nousevaa. Vuodet rientää toistaan nopeammin ja yllätyn siitä kuinka joulu on aina melkein ovella. Yritän nyt vanhaan tapaan tehdä toivelistaa ja toivon että sinä omalla harkintakyvylläsi osaat antaa minulle juuri sen oikean lahjan.

En yleensä osaa ikinä sanoa mitä toivon joululahjaksi. Listalta löytyy yleensä ne muutamat perus asiat: meikkiä, villasukat ja kirjoja. Joka vuosi kuitenkin ihmettelen miten minä en osaa pyytää mitään erikoista. Ehkä fakta vain on etten minä oikein tarvitse mitään. Tykkään saada lahjoja mutta en oikein osaa pyytää mitään.

Tänä vuonna haluan kuitenkin pyytää jotain. Minulla on kyllä iso lista asioita mitä haluisin ja mitä tarvitsisin mutta tällä hetkellä haluan kaikkein eniten ihanan joulun. Tuon ensi kertaa hollantilaisen poikaystäväni Suomeen ja haluan että hän ja kaikki muut perheenjäseneni voisivat nauttia joulusta täysin mitoin ja että voisimme pitää yhessä hauskaa. Minua hieman pelottaa onko kielimuuri ongelma poikaystäväni viihtymiselle. Tuo siis ripaus joulumieltä tänä vuonna lahjaksi minulle ja perheelleni!

Hyvää joulua sinulle pukki!
T.Jessica

P.S. suunnittelimme reissua luoksesi korvatunturille, joten toivottavasti tapaamme hieman jouluaaton jälkeen!

Onnellisuuskalenteri 7.12
Löysin tänään itselleni monta uutta ihanaa vaatetta Primarkista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti