sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Pre-joulu

Vietin tänä viikon loppuna pre joulua Nielsin ja hänen perheensä kanssa.  Lahjojen jako suoritettiin jo eilen illalla ja se ei nyt oikein mennyt nappiin Nielsin huonotuulisuuden takia. Lahjaksi sain kuitenkin aivan ihanan ison kaulahuivin ja kaulakorun. Molemmat lahjat olivat Nielsin äidiltä. Rakastuin erityisesti tuohon kaulahuiviin. Juuri sellainen jota olin metsästänyt! Lahjojen jako suoritettiin olohuoneessa ja yksi lahja kerrallaan. Minun kannalta ei hyvä sillä en osaa valehdella ollenkaan jos en pidä jostakin ja tottakai jokaisen kohdalla minulta kysyttiin pidätkö tästä. Naama punaisena yritin sitten sepustaa jotain kyllä tapaista.

Tänään vietettiin sitten juhla-ateria. En ollut oikein syönyt koko päivänä joten tämä ateria maistui ehkä parhaimmalta ikinä. En viitsinyt ottaa kameraa esiin ja ottaa kuvaa tästä ateriasta, mutta kyllä se  näytti ja maistui ihan taivaalliselta. Ajattelin että olisi vaan ehkä hieman outoa jos perhellis illallisen aikana vedän kamerani esiin. Listalla oli kuitenkin alkupalaksi carpacciota ja pääruoaksi kunnon lihapihvi, paistinpottuja ja fetasalaattia ja jälkiruoaksi vielä tiramisua. Tämän ruoan lisäksi saatiin nauttia punaviinistä. Olen onnellinen tyttö nyt!

Viikonloppu on nyt ohi ja olen todellakin valmis viimeiseen työviikkoon. Suomi, olen pian kotona!

Onnellisuuskalenteri 14.12
Päivän paras hetki oli selvästi ruoka. Niin nälissäni ja huonovointisena olin koko päivän mutta illallinen sai minuun ihan täysin uutta puhtia!

                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti