maanantai 14. joulukuuta 2015

Joulupukin paja


Luukku 14

Töitä "joulupukin pajalla"


Huoneeni on organisoitu sotku. Olen erittäin nätisti repinyt kaiken kaapeista alas sillä haluan sekä siivota että pakata yhtä aikaa, tällä hetkellä tämä projekti vaikuttaa hieman epätoivoiselta. Kuitenkin, sekasorto on varmasti yhtä suuri kuin joulupukin pajalla tällä hetkellä ja minulla ei ole ideaa mistä suunnasta tätä lähtisi purkamaan. Minulla on tasan 24 tuntia aikaa selvitä tästä hengissä, sitten voin hengähtää. Yksi iso joulusiivous ja laiskottelu voi alkaa! Hieman mietityttää kuitenkin tuo painomäärä matkalaukussani. Tällä hetkellä siellä on ainoastaan 13 kiloa, mutta sieltä puuttuu parit farkut, meikit ja kengät ja muuta kosmetiikkaa ja tämän lisäksi olen huomenna menossa ostamaan kasan joululahjoja. Myös siskoni Janica aikoo tuoda minulla pussillisen tavaraa, sillä hän on nyt pysyvästi muuttamassa takaisin Suomeen. Voi olla että tästä pakkaamisesta tulee hieman mission impossible, mutta jotenkin minä olen silti aina selviytynyt mahdottomastakin pakkausprojektista.

Tänään minulla oli viimeinen koulupäiväni eli olen nyt virallisesti joululomalla!! Loma fiilistä ei vielä kuitenkaan ole mutta jotenkin oli tosi haikeaa sanoa kaikille koulukavereille heipat. Joidenkin luokkakavereiden kanssa minä näenkin vasta helmikuussa, sillä meillä ei ole oppitunteja tammikuussa. Tänään jotenkin ymmärsin kuinka läheisiä me kaikki olemme luokassamme. Siellä minä tänään kirjoitin kahden kaverini kanssa joulukortteja jotka sitten jaoimme kaikille ja sitten se halien määrä. Vietimme myös oikein äänekkäitä keskustelu tuokioita ja ei kukaan oikein voinut ymmärtää miten minä selviän hengissä -30 asteen pakkasesta tai miten me laitetaan vauvat ulos nukkumaan pakkaseen. Kuitenkin palatakseni aiheeseen, oli niin ihana että hieman tuntemattomammatkin ihmiset tulivat toivottamaan minulle erittäin hyvää joulua ja kuinka niitten läheisempien ihmisten kanssa meillä oli vielä pakko suunnitella kahvitreffit huomisaamulle.




Voisiko joulunaika olla yhtään parempi kuin tämä?! Ei varmasti, olen niin onnellinen. Minulla on jotenkin kaikki tällä hetkellä taas hyvin, on kavereita ja ihania kaveripiirejä, on poikaystävä, on koulu, on koti ja on perhe. Kaikki mitä elämässä tarvitaan.

Tästä postauksesta tuli kunnon hehkutus postaus mutta halusin jakaa tällaisen onnen paukun teidänkin kanssanne. Toivottavasti teilläkin menee joulunodotus yhtä hyvin.
                           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti