keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Minun joulukuinen päiväni

Luukku 9

Miten arkeni rullaa?


Tällä hetkellä rytmini on aivan täysin pyllyä ja en edes muista milloin viimeeksi olin kotona ennen puoltayötä. Jotenkin olen onnistunut ottamaan lomarytmistä jo kiinni; myöhään nukkumaan, myöhään ylös. Tosin viime päivinä se on enemmän ollut mene myöhään nukkumaan ja herää tosi aikaisin. Tänään haluan esitellä rytmiäni ja muita arkiasioita teille joten tästä luukusta aukeaa minun keskiviikkoni.

10.08: Herätys! Heräsin jo 1,5 tuntia aiemmin mutta pakotin itseni nukkumaan vielä hetken ja onneksi teinkin näin. Nyt pääsi kyllä ensimmäinen oppitunti menemään ohi suun mutta olin sen verran rikki että antaa olla. Suihkuun, meikit naamaan, aamiainen ja kouluun!

11.32: Hidas aamu! Aika kaivaa hapankorput esille ja koittaa laittaa aamupalaa. Ongelmana on vaan se että en ole käynyt pitkään aikaan kaupassa ja nyt en enää viittisi, jotta mikään ei jäisi mätänemään jääkaappiin kun lähden Suomeen.

Uusi rakkauteni

Aamupala



12.01: Vaatteet ja meikki ja hiukset valmiina. Vielä parikymmentä minuuttia ja voin lähteä kävelemään kouluun.

Pakko kai se on lähteä kouluun


Päivän meikki ja tukka


12.18: Valmiina lähtöön! Ulkonakin on aivan älyttömän ihana sää.

Ihana sää ja taustalla häämöttää jo kouluni!


12:28: Saavuin kouluun ja törmäsin ulkona jo rakkaisiin kavereihini Heleniin ja Hannahiin.

Kouluni sivustaa


12.54: Ensiksi meillä oli study orientation hour ja tänään vuorossa oli luokansisäistä keskustelua. Tämä päättyikin puoli tuntia etuajassa joten jäimme luokkaan juttelemaan ja ottamaan kuvia.




13.30: Designing skills! Seuraavat neljä tuntia tullaan tapittamaan näyttöruutujamme ja etsimään kuumeisesti kuvia töihimme.

Päivä kuluu suunnitellen


16.30: Pää räjähtää! Olen skrollannut kymmenet ja taas kymmenet sivut läpi kuvia etsien. Olen ihan uuvuksissa ja en ole kyllä ainoa. Luokassa tunnelma oli jotenkin väsähtäneen oloinen ja kaikki käyttäytyi oudosti. Puheenlaatu oli myös sen tasoista että kaikki näyttivät olevan aika sekaisin. Kaikki varmaan ruoan ja unen tarpeessa.


Sekosin

Intensiivistä opiskelua (youtuben katselua)


17.00: Tunti olisi vielä jatkunut puolituntia mutta minäpä otan ja lähden kotiin syömään!

Erittäin säälittvä joulukoristelu koulussa. Tyhmää kun viereisessä koulussa on jättimäinen ja tosi kaunis kuusi ja me saatiin nämä

17.15:  Kotona! Nyt ruoan laittoon. Ongelmana on taas vaan se ettei minulla oikein ole mitään.

17.48: Tonnikalasalaattia nami nami! Maistui ruoka sittenkin paremmin kuin hyvin.

Illallinen


17.59: Apuaaa!! Tasan viikon päästä tähän aikaan olen lentokentällä matkalla kotiin!!!



18.07: Äkkiä kamat kasaan niin pääsen heti lähtemään Nielsille eikä tarvitse odottaa tuntia että seuraava bussi menee.

18.57: Juna tulee! Vielä tunti ja olen kultani kainalossa

Missä juna


19.52: Täällä ollaan. Nyt vaan hieman bloggaamaan ja sitten pyjama päälle ja ruokaa kainaloon ja tuijotetaan varmaan töllöä koko yö. Koulutöitä olisi vaikka millä mitalla, mutta nyt ei ole oikea aika pohtia sitä. Huomenna sitten. Hyvää yötä maailma!



                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti