keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Kohta lennetään!

Luukku 16

Matka kohti Suomea on alkanut!


Kiire sen kuin jatkui eilisestä tähän hetkeen saakka. Nyt kuitenkin on aika mahtava fiilis kun olen kentällä ja check-in ja turvatarkastus eteni upeasti ja nyt saan vain istua ja syödä rauhassa. Kenttä on nätisti koristeltu jouluvaloin ja tämä koko tunnelma täällä herättää minussa tosi rauhaisan olon. Enää neljä tuntia ja minun pitäisi istua jo isäni autossa matkalla kohti toista kotiani. Lentomatka menee näillä näkymin myös nukkuessa. Ihan on jo lomafiilis kun kävin hieman shoppailemassa ja en välitä ollenkaan paljonkon rahaa kerkesin jo tuhlata.

 Minun pitää koittaa nauttia nyt tästä rauhan tunteesta silllä huomenna se on menoa taas. Huomenna olisi luvassa passikuvien ottamista, talvikenkien metsästystä, poliisilaitoksella käymistä ja kavereideni tapaamista. Tämän lisäksi olisi kiva tietty istua iltaa myös perheeni kanssa, sillä enhän minä heitäkään ole nyt neljään kuukauteen nähnyt. Väsymyksen huomasin tänä aamuna selvästi, sillä 10 tunnin unien jälkeen en siltikään meinannut saada silmiäni auki. Lauantain pitkän automatkan jälkeen voin lopulta istua alas ja tehdä sitä mitä rakastan; ei yhtään mitään. Pitää vain toivoa että isä suostuu nyt antamaan autonsa lainaan lauantaina, sillä muuten minulla ei ole hajuakaan miten me lappiin asti päästäisiin. 

Lähden nyt etsimään oikeaa porttia ja tunnin päästä liitelenkin jo taivaalla!

                                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti