maanantai 5. joulukuuta 2016

5. JOULUKUUTA - WISH LIST



Tänä vuonna joululahjatoiveeni ovat ehkä hieman kalliita, joten olen onnellinen jos yhdenkin noista saan. Edes rahallinen avustus olisi tosi tosi kiva. Tietty huulipuna, lahjakortti, farkkutakki ja pyöränlukko voisi sopiakin sukulaisten budjettiin, mutta jotenkin minulla on sellainen fiilis, että joudun itse nämä ostamaan. Kuitenkin kaikki nämä lahjaideat ovat sellaisia, että halu tai tarve niille on todella todella suuri!

Minulla taitaa listalla olla yksi tai kaksi asiaa, jotka löytyi viime vuodeltakin. Minulle tärkeintä tänä vuonna on jälleen talvikengät. Kiitos isälle viime vuoden kengistä, mutta jos ne Citymarketista ostaa niin voi myös olettaa että ne ovat vuoden päästä hajalla. Siksi olisi tosi tosi mahtavaa, jos saisin hyvät kengät tällä kertaa.

Jos kuitenkin saisin valita yhden näistä asioista jonka saisin heti, valitsisin sähköpianon. Minulla on niin kova ikävä pianonsoittoa ja laulamista mikrofoniin ja musiikin tekemistä näin yleensä. Luulen että osti tuon joku minulle tai ei, hankin sen silti seuraavan vuoden sisään. Tosin, silmälaseja olen tarvinnut jo viimeiset pari vuotta, mutta jotenkin se on aina jäänyt. Utrechtissä on nyt kaksi silmälasikauppaa jossa on tosi tosi ihania ja tyylikkäitä, eikä niin kalliita, silmälaseja, joten kai sitä pitää ensi vuonna mennä ostamaan ainakin yhdet. Jotenkin myös huomasin että toiveeni ovat kirjaimellisesti todella musta-valkoisia, mutta ehkä tämä on vaa tämän pimeän vuodenajan vuoksi.

Kuitenkin, ilahdun aina lahjakorteista vaikka juuri sinne Citymarketiin, sillä silloin saan valita ihan tasan sitä mitä minä todella haluan ja tarvitsen. Tykkään myös kaikenmaailman villasukista, ja talvivaatteista, eikä mikään lahja tee minusta mököttäjää. En edes välittäisi vaikken paljoa lahjoja jouluna edes saisi. Lahjojen antaminen on mielestäni niin paljon ihanampaa ja palkitsevampaa, kuin niiden saaminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti