sunnuntai 10. joulukuuta 2017

10 ❅ KUINKA MINÄ PAKETOIN LAHJAT





Tässä luukussa halusin esitellä hieman kuinka minä yleensä paketoin lahjat. Minä en ole koskaan ollut mikään kovinkaan taidokas paketoija. Kunhan saan lahjan peitettyä, olen ihan tyytyväinen. Viime vuosina olen kuitenkin innostunut paperisesta kuosista ja muutenkin hieman retromaisesta tyylistä, jonka vuoksi nykyään panostan hieman paketin ulkonäköön. Ja paino todellakin sanalla hieman, sillä minä valitsen perinteisen lahjapaperin sijasta ruskeaa paperista paperia, sekä käytän nyörinä hieman vanhanaikaisempaa narua. Lisäksi ostan lahjoihin yleensä nimi tägit, joihin joko kirjoitan pientä tekstiä mukaan tai sitten vain vastaanottajan nimen. Ei se ole sen kummempaa! Minusta lopputulos on kuitenkin erittäin suloinen ja omaperäinen, joten jatkan varmaan tulevinakin vuosina samalla tyylillä. Minulla on kaapissa vielä toinen rulla ruskeaa lahjapaperia vihreällä kuosilla, mutta voi olla että tänä vuonna ei tule tarpeeksi lahjoja jotta voisin sitä toistakin rullaa käyttää. Ensi jouluna sitten. ♥︎

Mitäs te tykkäätte tästä paketointityylistä ja miten te paketoitte omat lahjanne? 

2 kommenttia:

  1. Onpa söpöjä paketteja. ♥ Mä aattelin, että vois ens vuonna kokeilla just tommosella samalla tyylillä, millä säkin oot tehnyt, että tommosta narua ja sit ruskeeta lahjapaperia. :) Oon meinaa pinterestissä kans nähny joskus ton tyylisiä paketteja ja ne vaan on niin söpöjä, vieläpä oikein joulusiakin. ♥ Tänä vuonna ite oon käärässy lahjat vaaleensinisiin ja kultasiin paketteihin! Mulla olis kyl niin paljon parannettavaa pakettien ulkonäön suhteen, koska kaikkien pakettien ulkonäöstä ei tuu lainkaan niin kivan näkösiä, mitä ehkä olettais... :D

    https://heliannika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! Kannattaa ihmeessä kokeilla. Kuten tekstissä mainitsinkin, vaivaa tuossa ei ole ollenkaan, kunhan vain tarvikkeet hankkii. Mutta ainakin näin yleisesti minä olen sitä mieltä että käärepaperi on vain käärepaperia. Se ajatus on ennemminkin siinä sisällössä, mutta onhan se kiva jos paketti näyttää söpötä! :) ♥︎

      Poista