tiistai 19. joulukuuta 2017

19 ❅ LÄHTÖ KOPUTTAA OVEN TAKANA

KAKSI YÖTÄ. Ja niin niin niin paljon hommia hoidettavana. Kaikista vaikein projekti minulla on tietenkin nuo matkalaukkujen pakkaukset, sillä minun pitää Suomen reissun lisäksi pakata vaatetta New Yorkiin. Tästä tekee vielä hankalammaksi se että New Yorkiin mennessäni kaupunki tulee olemaan erittäin kylmä, mutta sitten toukokuussa minulla on tarkoituksena vierailla paikoissa joissa asteluvut hipovat sitä +40 astetta. Niin mitäs tässä nyt sitten pakkaisi. Minä otan reissuun mukaan yhden ison matkalaukun, jota minä voin rullailla perässäni. Tämän lisäksi otan mukaani uuden rinkkani, jonne toivon mukaan saan pakattua reilu 15 kiloa. Tämän lisäksi pitäisi mukana vielä raahata iso kameralaukkuni sekä koulureppuni, jotka minä pidän sitten käsimatkatavaroinani. Eiköhän tuolla lastilla pärjää ainakin jonkin aikaa sekä Suomessa että Nycissä!

Tämän lisäksi minulla on kaikki koulutyöt aivan levällään, mutta silti ei ole mitään energiaa tehdä tämän eteen mitään. Onneksi sain nyt ainakin hoidettua osan koulutöistä pois tässä muutama päivä sitten kun lähdimme Nielsin kanssa Amsterdamiin kuvailemaan erästä kouluprojektia varten. Alla näettekin muutaman kuvan jotka olen ihan screen shotteina ottanut kuvaamistamme videopätkistä. Esittelen itse videon teille sitten kun se on valmis! Tietenkään minulla ei myös kaikki ole täysin valmiina New Yorkinkaan puolella, joten hieman kyllä vatsassa kiertää kun mietin kuinka lähellä tämä lähtö nyt oikeasti on. Eiköhän kaikki kuitenkin järjesty. Kyllä ne ainakin yleensä. Minä olen kuitenkin täysin melkein unohtanut että tällä viikolla on myös joulu! Minulla ei ole oikein ollut aikaa miettiä ja nauttia tästä joulun ajasta, koska niin monta muuta asiaa painaa mieltäni. Joka päivä vain stressaa, ja stressi on jotain mitä minä en kyllä yhdistä jouluun ollenkaan. Asiaa ei oikein auta myöskään se että jotenkin Hollanti ei mielestäni ole niin jouluinen maa, verrattuna nyt esimerkiksi Suomeen. Ehkä minä kuitenkin rauhoitun sitten kun pääsen Suomeen perheeni luokse. En malta odottaa että saan ensimmäiset joulutorttuni sekä Geisha konvehteja!! Minä olen odottanut näitä herkkuja kuin kuuta nousevaa, ja jos niitä ei ole heti keittiön pöydällä kun saavun koti Suomeen, minä painun kyllä kauppaan ja ostan sekä suklaata että torttutarvikkeita, ja alan heti torttutalkoisiin.

Millä mallilla teidän jouluvalmistelut ovat?







2 kommenttia:

  1. Ihania nämä kuvat! :) Eiköhön juu tuolla tavaramäärällä pärjää hetken aikaa, vaikka onhan se hankalaa kun pitää pakata sekä lämpimiä vaatteita, että vaatteita helteeseen :D Tsemppiä vikoihin päiviin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin kuitenkin tuntuu ettei minulla nyt ole edes paljoa vaatetta mukana, vaan kaikki kilot koostuvat kameroista, kirjoista, ja hygieniatuotteista sekä meikeistä :D Onneksi aina voi ostaa jotain jos puuttuu!

      Poista