sunnuntai 31. joulukuuta 2017

VUODEN VIIMEINEN POSTAUS

Tässä sitä nyt ollaan, vuoden 2017 viimeisessä päivässä. Viimeinen kulunut vuosi meni jälleen kerran nopeammin kun mikään aikaisempi, ja valitettavasti vuodet tulevat varmasti vierimään koko ajan vain nopeampaa ja nopeampaa. Minä olen viimeiset 1,5 viikkoa viettänyt lomaa täysillä, enkä ole pistänyt ajatusta oikein kouluun tai tulevaan vaihtoon tai blogiinkaan. Halusin nyt olla vain hetken ihan rauhassa. Aika täällä Suomessa on mennyt ihan liian nopeasti, ja olen ainoastaan iloinen että päätin ottaa lentoni New Yorkiin vasta sunnuntaihin, enkä sen aiemmin kuten aluksi ajattelin. Minä en mitenkään haluaisi päästää irti tästä lomantunteesta ja rauhoittumisesta, ja olen vain ja ainoastaan rakastunut tähän lumen määrään mitä täällä lapissa on. Mutta kyllähän minä tottakai olen enemmän kuin innoissani siitä, että viikon päästä tähän aikaan minä istun lentokoneessa matkalla uusia seikkailujani New Yorkissa.

Kuten kerroin jo tässä postauksessa, minun vuoteni 2017 oli ehkä hieman liian täynnä murehtimista, jonka vuoksi minä pyrin kovasti nauttimaan nyt tulevaisuudessa elämästä hieman enemmän, sillä onhan elämä nyt sen arvoista! Tämän takia minulla on sellainen vahva tunne että vuodesta 2018 on tulossa unohtumaton, enkä malta odottaa mitä kaikkea ensi vuosi tuokaan tullessaan. Nyt kuitenkin pitää vielä nauttia tästä vuoden viimeisestä päivästä. Tänä vuonna ajattelin ottaa tämän vuodenvaihteen ihan rauhallisesti, ilman sen kummempia juhlia. Aion käydä Rukalla katsomassa ilotulitukset kun tässä Rukan vieressä asutaan, ja sen jälkeen voisi katsoa jonkin kivan leffan. Minusta jotenkin tänä vuonna haluan vain keskittyä rentoutumiseen ja hyvään oloon jonka vuoksi bilettäminen jää minulta välistä. Ensi viikolla tuleekin sitten enemmän postausta vaihdostani, sillä minulta on jäänyt aika paljon kertomatta mitä tässä prosessissa on nyt tapahtunut, ja nyt jos ei koskaan voi oikeasti lähtölaskenta alkaa.

Hyvää uutta vuotta kuitenkin teille rakkaat lukijat ja viettäkää tätä päivää juuri toivomallanne tavalla, sillä olette sen arvoisia! ♥︎ Ensi vuoteen!









1 kommentti:

  1. Aivan ihania kuvia! Niin talvisia♥ Ja hyvää uutta vuotta!

    maripulliainen.blogspot.fi

    VastaaPoista