maanantai 4. joulukuuta 2017

4 ❅ MITÄ STEREOSSANI SOI TÄNÄ JOULUNA

Olen aina ollut suuri joulumusiikin ystävä ja joka vuosi joulumusiikki raikuu stereoissani jo hyvissä ajoin lokakuussa. Joka vuosi olen kertonut teille useista lauluista jotka erityisesti sinä vuonna minua kosketti. Pidän tietenkin ihan perinteisistä klassikko joululauluista joiden mukana voi jorailla vapaasti, mutta tänä vuonna olen myös huomannut pienen mieltymyksen muutoksen joulumusiikissa. Olen alkanut kuuntelemaan minulle täysin uudenlaista musiikkia, nimittäin joulu jazz musiikkia, sekä klassista pianomusiikkia. Ylipäänsä mieltymykseni jazz ja piano-musiikkiin on viime vuosina minulla kasvanut, ja minusta tämä musiikki on erittäin rentouttavaa taustamusiikkia. Joulu jazz tai piano soi minulla lähes taukoamatta taustalla kun teen askareitani, tai koulutöitä tai muuten vain köllöttelen huoneessani. Jazz ja piano musiikki on mielestäni todella helppoa musiikkia, johon ei keskittyminen uppoa. Yleensä olen ihminen joka ei pysty tekemään askareitaan kun musiikki pauhaa taustalla. Yllätyin kuitenkin kuinka helppoa askareet olivat vaikka tämä joulumusiikki soi taustalla. Tässä esittelen siis muutaman biisin joita kuuntelen melkein päivin ja öin. Toivottavasti tekin nautitte! ♥︎

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti